BaLoSub
Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander
Vad är ditt discord namn? balo1312
Vad är ditt födelsedatum? 26 Juli 2005
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Richard Snösen, född 1997-02-13.
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Härligt stämningshöjande, förståndig, händig.
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund: Uppväxt i stockholm, haft en trevlig skolgång, egentligen ingetting negativt i livet förutom vissa svängar i livet såklart. Gillar att vara med vänner samt hänga i garaget på kvällarna och ha det gött. Framtidsplaner: Min karaktärs största mål är att bli en polis och göra en verklig skillnad i samhället. Om polisyrket ej blir relevant, har jag också en plan B som mekaniker då jag har detta yrket utanför servern.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med realism och engagemang i min roll som polis, och jag ser fram emot att hjälpa till att skapa intressanta scenarier för andra spelare samt mig själv. Jag har inga problem att samarbeta och tycker det är viktigt alla får vara med och påverka scenarier. Jag tror att min förmåga att ta ansvar och vara en bra lagspelare kommer att vara till nytta. Jag har också en backup-plan som mekaniker, så om polisiära uppdrag inte behövs för tillfället kan jag ändå bidra med praktiska profitionella termer osv, då detta är mitt IRL yrke.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man har samspel och att man måste inse att ett scenario faktiskt kan få en roliga utväg även fast man "förlorar".
Man behöver bara aggera humant och ej gå in för att vinna alla scenarion.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Har ej brytit mot någon regel, har rätt bra bit över 1000 timmar på gta rp. Spelat sedan många år tillbaka.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM, Fear RP, Metagaming, Powergaming osv.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Hoppas vi hörs på muntliga intervjun. Mvh
Vad är ditt discord namn? balo1312
Vad är ditt födelsedatum? 26 Juli 2005
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Richard Snösen, född 1997-02-13.
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Härligt stämningshöjande, förståndig, händig.
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund: Uppväxt i stockholm, haft en trevlig skolgång, egentligen ingetting negativt i livet förutom vissa svängar i livet såklart. Gillar att vara med vänner samt hänga i garaget på kvällarna och ha det gött. Framtidsplaner: Min karaktärs största mål är att bli en polis och göra en verklig skillnad i samhället. Om polisyrket ej blir relevant, har jag också en plan B som mekaniker då jag har detta yrket utanför servern.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med realism och engagemang i min roll som polis, och jag ser fram emot att hjälpa till att skapa intressanta scenarier för andra spelare samt mig själv. Jag har inga problem att samarbeta och tycker det är viktigt alla får vara med och påverka scenarier. Jag tror att min förmåga att ta ansvar och vara en bra lagspelare kommer att vara till nytta. Jag har också en backup-plan som mekaniker, så om polisiära uppdrag inte behövs för tillfället kan jag ändå bidra med praktiska profitionella termer osv, då detta är mitt IRL yrke.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man har samspel och att man måste inse att ett scenario faktiskt kan få en roliga utväg även fast man "förlorar".
Man behöver bara aggera humant och ej gå in för att vinna alla scenarion.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Har ej brytit mot någon regel, har rätt bra bit över 1000 timmar på gta rp. Spelat sedan många år tillbaka.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM, Fear RP, Metagaming, Powergaming osv.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Hoppas vi hörs på muntliga intervjun. Mvh