Nekad Balooo | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Balooo

Icke Medlem
Meddelanden
1,205
Reaction score
41
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja Chef

Vad heter du IRL? Timo

Vad heter du på discord? Balooo#1073

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? Tror 300 om inte mer

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag har tröttnat lite på den kriminella rp:an och vill ha ansvar i ett ”företag”. Jag känner att det skulle passa mig eftersom jag har haft mycket tidigare ansvars kunskaper som t.ex. Varit gängboss samt medlemmskap ansvarig, Jag vill även utveckla min rpa inom det icke kriminella och vara chef på ett företag, det verkar verkligen så roligt att ha ansvar över något och lägga mycket tid för att företaget ska gå så bra som möjligt. Det vill leda till en bättre ekonomi i företaget vilket kommer göra så arbetarna kommer få högre lön vilket i nästa steg kommer sedan locka mer arbetarna

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit erfaren på auto och blivit erbjuden biträdande samt har jag varit gängboss vilket också är ett stort ansvar

Berskiv din karaktär? Jonas är en pratglad person som har ett stort socialt liv i staden, han växte upp i storstan i en stabil ekonomi men inte mycket mer, han hade kläder och tak över huvudet men han ville ha dom där extra sakerna. Han började därför som smått kriminell genom att råna och sälja för att kunna köpa extra sakerna. Åren gick och han började sluta eftersom han insåg konsekvenserna och då började han jobba på autoexperten och sedan stegrade han upp sig. Tillslut fick han frågan att vara biträdande men han valde att avstå då han saknade spänningen från början i det kriminella. Han gick in snabbt i det grovt kriminella och var bra efter några veckor en gäng boss, gänget gick bra men tillslut så fick polisen tag i gånger och gänger splittrades. Efter sina 4 år i fängelset så Gick han direkt in i det kriminella igen. Efter några månader så håller han fortfarande på men nu känner han att det är dags med riktgt jobb igen då kriminella spänningen är över. Så han ansöker till marja chef

Hur ofta kommer du vara inne? Vardagar
16:00-23:00 har träningar ibland mellan åt, helger lov, 12:00- 05:00 är med kompisar också såklart

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja brush

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja, Självklart, om jag får rollen chef intervju så ta inte bort min kriminella roll förrens jag får veta om jag blir godkänd på intervju eller inte

+rep Är en riktig skön grabb. Han förtjänar detta då det går lite dåligt för Marja-Lisas.

+rep Bra grabb med erfarenheter inom Rp och riktigt schysst. Skulle passa riktigt bra som chef!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka