Nekad Balooo | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Balooo

Icke Medlem
Meddelanden
1,205
Reaction score
41
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199010045334

Ditt Hex-ID: 11000013e925d96

Vad är din discord tagg? Balooo#1073

Vem var det som bannade dig? Kerstin, Bosse

Hur lång tid var din ban? På dc-reason: försöker undankomma ban igenom byta namn på discord samt profilbild i! I fivem - Bedrägeri

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Skrev där uppe

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag förstår från deras sida att dom bannade mig för det hade hänt massa innan. Nämligen så var jag vice boss i ett gäng som hette Shottaz, sedan på kvällen åkte jag på fotbollsträning. Jag kommer tillbaks med 17 notister ungefär i dc och alla är i dc roller. jag fattade direkt att bossen hade bytt ut hela gängets medlemar så jag kollade inte exakt vilka som var med, sedan så ser jag senare på kvällen att vi hade bytt namn till 19 street nämligen. Jag rp:ar inte så mycket kvällen och vet inte exakt vilka medlemar som är med, dagen efter tror jag ser jag ett en kille som jag känt innan är med i gänget som jag bråkat och tjafsat, Då frågar jag några medlemar OCH BOSSEN ifall dom gillar han, alla svara nej och tycker han är öskön och kaxig. Då väljer jag att skriva i dc roller att ta bort han, han blir skit arg vilket jag förstår nu i efterhand eftersom DET VAR TYDLIGEN HAN SOM HADE BETALAT för vårt namnbyte, vilket jag inte hade en blekaste aning om. Jag däröfr skriver förlåt 20 min senare ungefär och fråga ifall han vill joina igen eftersom jag förstår när han lagt 100 kronor dagen innan men problemet var att jag inte visste att han hade betalat, några dagar gick fram tills nu. Jag fick först indragen krim och jag hade bevis på att jag inte visste att han hade betalat vilket jag även kan visa för er. Jag har bild bevis på när jag säger att jag inte visste 2 gånger samt när jag säger förlåt för jag visste inte att han hade betalat. Så idag innan min match har jag bara indragen krim och tänker att jag lätt kan fixa tillbaka eftersom jag ahr bild bevis. Jag kommer tillbaks efter matchen och ser nu att jag ahr indraget sv wl och krim. Jag försöker få tag i någon staffs och får min vän som jag frågar varför jag fått indraget, då säger han att det står att jag ytnyttjat men jag egentligen inte ens visste om. Sedan så ansöker jag till medlem och har simpsons bakrund och bild eftersom jag var trött på mitt namn balooo. Jag gör en medlem ansökan och jag får vidare, jag blir godkänd på min muntliga och jag hoppar donations väntrumet för att sedan köpra krim. Jag efter ett tag tar bosse in mig och jag frågar ifall hag får köpa krim och inte bli av med det direkt eftersonm 400 är rätt så mycket enligt mig. Bosse drar in kerstin och hon deffar mig direkt eftersom hon har alltig hatat mig och därför försökt att undgå att prata eftersom varje gäng är Kerstin otrevlig och spydig mot mig avbb någon andledning. Sedan så lämnar bosse och kerstin och hon drar in min medlem. Sedan efter ett tag blir jag dc bannad och perma ingame

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Skrev över

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rätt med att jag bytte namn och bild vilket jag förstår nu i efterhand var otroligt onödigt av mig, grejen var att jag inte förstod att jag var redlistad men jag gick vidare på min medlem ansökan! Jag gjorde helt fel och ångrar det, sen med att jag lurat folk på pengar stämmer inte vilket jag har tydliga BEVIS på. Men jag får aldrig visa för någon vilket jag tycker är tråkigt… Men jag gjorde fel angående att byta namn och profilbild men angående pengar har jag tydliga bevis på

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lärt mig mycket genom mina banns förut, alla var för jätte längesen och de flesta har blivit godkänd i överklagans eftersom de varit felaktiga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade först och främst inte inte bytt namn och profilbild eftersom jag tydligen var redlistad, hade gärna viljat ha en pm angående det, det var onödigt av mig och jag ångrar verkligen det. Så jag vill verkligen komma tillbaks nu unive, angående pengarna kommer jag försöka skicka bevis om filen int elr tillräckligt stor, för under en dag visste jag inte ens att han var med i vårt gäng

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja! Man ska aldrig försöka undkomma svåra situationer eftersom sådant kommer i livet och då får man brösta det. Jag ångrar mitt val och skulle vilja ha en ny chans till att vara med och utveckla och höja rp, snälla kan jag få vara med igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Filen är för stor för att lägga här skriv ett pm så skickar jag på dc

Sen andra killen som jag ville kicka har jag klipp när jag säger att vi inte Bode kicka han men dom andra säger det, så sätt angående pengarna känns så jävla ledsamt och orättvist

Eftersom vill så gärna komma tillbaks eftersom angående pengarna har jag så mycket bevis och videos

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka