Nekad Balooo | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Balooo

Icke Medlem
Meddelanden
1,205
Reaction score
41
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199010045334

Ditt Hex-ID: 11000013e925d96

Vad är din discord tagg? Balooo

Vem var det som bannade dig? 320

Hur lång tid var din ban? perma

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? philip

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jaduu.... Såhär började allting. De var en normal dag på sommarlovet och jag fick ett samtal ifrån en polare att det var akut läge inom ett par dagar att han akut behövde pengar för han var skyldig personer runt 400 spänn. Jag tänkte såhär att man uppenbarligen inte kunde fråga sin päron eftersom då kommer det börja undra vilka han är skyldig och så. Han var en väldigt god vän till mig och vet att varit med om mycket förut sm inte jag vill ska hända han igen. Jag undrar då hur jag ska få fram pengarna till honom och då är jag efterbliven och tänker att jag kan väl göra något på unive. Jag var då¨ganska högt upp inom polisen ( sekreterare) (administration). Jag tänker att jag kan sällja utbildningar och ranger för en liten summa pengar. Jag är väldigt osäker på detta men eftersom jag vet vad min vän har gått igenom vill jag inte uitsätta honom för det utan hjälpa hand i första hand. Jag är väldigt nervös och vill egentligen inte efterosm unive är en server jag spelat på över 1 år och jag gillar verkligen spela på den. Jag visste hela tiden att dte var under g¨ångerna jag sålde till dessa personer men jag ville bara hjälpa min vän....

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. om jag skrev över. Varför just jag vill få unban är att jag ångrar mig och visste det var fel hela tiden men tänktet att något kunde hända min vän ville jag inte riskera. Jag tog risken och sålde rangerna och utbildningar vilket var helt fel av mig och ångrar det grovt. Jag snackade med limpsi och berättade information och det tyder på tt jag bryr mig om unive och vill det enbart de bästa. Jag ber om ursäk till alla som varit behöriga i detta

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var 100 % rätt. Jag gjorde en skada på servern och var korrupt och tjänade pengar på de. Jag vet knappt varför de ska släppa in mig igen men allt jag ber om är en ny chans. Jag gillar verkligen unive och hela community där och vill det enbart det bästa, tanken dock att något kunde hända min vän ville jag inte riskera. Trots att det fanns på så många andra sätt att lösa situationen så tänkte jag inte

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ag har haft många banns men lärt mig ifrån de flesta. Har aldrig haft en sådan liknande för jag vet att jag aldrig velat vara en skada eller korrupt för jag gllar verkligen unive mycket.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ag hade tjänat pengar på ett annan sätt eller gå till en vuxen och förmedla. Det var extremt fel av mig att jag gjorde såhär och jag ber verkligen om en ny chans

Har du lärt dig någonting efter din ban? a, jag tänker inte efter om det finns andra sätt utanför unive att tjäna pengar

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka