Nekad Balo | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Balo

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199010045334

Ditt Hex-ID: 11000013e925d96

Vad är din discord tagg? Timo

Vem var det som bannade dig? 320

Hur lång tid var din ban? perma

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern, Forumet

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? philip

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jaduu.... Såhär började allting. De var en normal dag på sommarlovet och jag fick ett samtal ifrån en polare att det var akut läge inom ett par dagar att han akut behövde pengar för han var skyldig personer runt 400 spänn. Jag tänkte såhär att man uppenbarligen inte kunde fråga sin päron eftersom då kommer det börja undra vilka han är skyldig och så. Han var en väldigt god vän till mig och vet att varit med om mycket förut sm inte jag vill ska hända han igen. Jag undrar då hur jag ska få fram pengarna till honom och då är jag efterbliven och tänker att jag kan väl göra något på unive. Jag var då¨ganska högt upp inom polisen ( sekreterare) (administration). Jag tänker att jag kan sällja utbildningar och ranger för en liten summa pengar. Jag är väldigt osäker på detta men eftersom jag vet vad min vän har gått igenom vill jag inte uitsätta honom för det utan hjälpa hand i första hand. Jag är väldigt nervös och vill egentligen inte efterosm unive är en server jag spelat på över 1 år och jag gillar verkligen spel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Hände inte så mycket mer än vad jag berätta för 320 och limps dagen efter jag blev bannad när vi snackade. Jag sålde helt enkelt,..

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. rätt

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. flera gånger och tagit lärdom

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja inte sålt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aaa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka