hookie
Icke Medlem
- Meddelanden
- 23
- Reaction score
- 0
Berätta vad som hände Jag blev bannad efter att jag använde vapen och sköt som icke krim. Det som hände var att jag och en vän åkte runt och vi såg ett scenario där några personer sköt min kompis kompis. Min vän bad mig hjälpa till och i stunden reagerade jag utan att tänka på reglerna, så jag sköt killen som hade skjutit honom. Efter det tog vi honom till sjukhuset. Senare under samma natt hamnade vår bil under marken (bugg), vi hoppade ur och bilen föll på oss så att vi dog. Vi fick ingen revive och stängde av. Dagen efter när jag skulle logga in såg jag att jag var bannad, och jag antar att det var på grund av att jag sköt personen i skottlossning utan kriminell roll.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja, jag tar fullt ansvar. Bannen var inte felaktig. Jag hade inte kriminell roll och borde inte ha använt vapen eller skjutit i en skottlossning på det sättet. Även om jag ville hjälpa någon så är det inte en ursäkt att bryta mot reglerna.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att jag måste hålla mig till min roll och aldrig göra kriminella saker eller använda vapen utan rätt behörighet/roll, oavsett vad som händer. Om jag hamnar i en liknande situation igen kommer jag istället lämna platsen och bara köra iväg och kontakta polis.
Jag har varit bannad tidigare (främst när jag var ny), och jag förstår nu mycket bättre hur viktigt det är att följa reglerna och rpa utifrån sunt förnuft. Jag vill visa att jag kan rollspela mer seriöst och moget.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag ska vara ärlig, när jag märkte att jag blivit bannad så fattade jag verkligen att jag sabbat för mig själv helt i onödan. Det var en dum grej gjort i stunden och det var verkligen inte värt. Jag gillar Unive och har lagt tid här, och det känns tråkigt att förlora det för att jag gjorde den saken utan att tänka.
Jag försöker inte skylla ifrån mig eller säga att det var någon annans fel. Jag gjorde fel och det fattar jag. Jag vill bara ha en chans att visa att jag faktiskt kan sköta mig och spela seriöst. Om jag får komma tillbaka så kommer jag hålla mig till reglerna, inte göra något impulsivt igen och bara fokusera på att spela ordentligt.
Jag vet att förtroende inte bara kommer tillbaka direkt, men jag är redo att bevisa att jag lärt mig av det här.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja