ballotelli | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ballotelli

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? kevin

Vad är ditt discord namn? abu.fudji

Vad är ditt födelsedatum? 19 December 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: ballotelli junior 24år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, hjälpsam, mogen

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ballotelli junior, växte upp utan föräldrar, han bodde hos sin farmor, livet var tufft och inte lätt men hela det gjorde Ballotelli till en starkare person, vilket gjorde att han gick till fel folkgrupp som håller på med kriminalitet... sen resten kommer han att upptäcka här i Unive. Hans framtidsplanner är att antigen hitta en väg ut ur det kriminella eller att verkligen komma in i det kriminella och tjäna massa pengar för att inte behöva leva på andra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Social RP, och rolig RP, förhoppningsvis kan jag göra mer i framtiden till servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid ska gå för vinst utan man ska spela för motpartens, så att dom oxå kan vinna.
Till exempel, om jag gör rån med en snabb bil jag behöver inte köra jättesnabbt utan jag ska ge polisen en chans till vinst.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, det är att man dödar någon utan anledning, VDM det är man använder bilen som ett vapen typ att man kör på någon osv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Tillbaka