Inaktuell ballebäver | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ballebäver

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199210205773/

Ditt Hex-ID: 11000014a80924d

Vad är din discord tagg? baby_jordan911

Vem var det som bannade dig? toris

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja för att jag inte tog ett scenario ig, och för att man ska inte bara säga till sin chef jag säger upp mig sen lämna nycklarna,

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va på auto och hade presis sagt till min chef att jag säger upp min sen lämnat nycklarna och lämnat jobbet sen rpa jag nån timme sen fick nytt jobb på bilfirman sen stängde jag av sen skulle jag gå in och då stog de att jag va bannad,

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag missa lite saker dom sa så var nog mitt fel, och fick tydligen inte lämna jobbet innan 2 veckor vilket jag hade missat helt,

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har aldrig tidigare blivit bannad,

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? säga tydligare till min chef att jag säger upp mig och gjort ett bättre scenario,

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man ska va tydlig och inte bara dra från ett scenario,

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja de för står jag vill inte stressa folk,

Sätter denna som inaktuell då du har en permanent ban.

Tillbaka