Nekad balle102 | Medlem ansökning [Hassan321]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

balle102

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin

Vad är ditt discord namn? greger520769

Vad är ditt födelsedatum? 23 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter adam Rashod och är 22 år gammal hans intressen är att laga bilar och han är intresserad av istortsätt allt som handlar om bilar. I tidig ålder lärde hans pappa han mycket om bilar och han jobbade till och med på en liten verkstad när han var 18 så tog han studenten efter ett tag så flyttade han hemifrån och flyttade till staden vortex där han jobbade på mekonomen han trivdes bra och tjänade bra med pengar men så tröttnade han på jobbet och ville testa på något annat så han blev polis han jobbade där länge och blev inspektör men han slutade där också då han kände att han inte var så intresserad längre av jobbet även om han tjänade bra med pengar och sånt men så en dag ringde hans brorsa Osman han och sa att han hade startat en maffia och undrade om han kanske skulle velat bli vice boss han tackade ja till sin bror Osman det gick bra och dom tjänade väldigt mycket pengar men gänget stängdes ner då det inte var många aktiva så han flyttade till unive och Adam stannade kvar ett tag och jobbade som meko chef men han slutade som chef för att han inte hade orken till slut så han flyttade till staden unive där han bott ett tag och nu väntar på att hans medborgar ansökan ska bli godkänd så han kan skaffa sig ett jobb men bra och snälla kollegor. Adam är väldigt empatisk och ansvarsfull inom sina arbeten han gillar att umgås med familjen och vänner och han är väldigt hjälpsam och social.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra men en social rp och en hög rp nivå och en allmänt bra rp nivå jag kan liksom göra väldigt mycket för servern ska bli så rolig och seriös rp server som möjligt att rpa på jag kan också bidra med roliga scenarion för alla och jag tycker verkligen denna servern förkänar en hög rp nivå och social och bra rp för att det är så mycket slit alla staffs och annat gör

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att liksom båda sidorna i ett scenario ska vinna scenariot liksom att det ska vara kul för alla i scenariot så inte bara ena sidan k scenariot vinner hela tiden och det blir tråkig rp utan man ska liksom istället rpa så bra så möjligt med hög rp nivå så det blir kul för alla i scenariot

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja rdm när man dödar någon utan anleding och vdm när man använder ett fordon som ett vapen och powergaiming e att man inte rpar på sina skador

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat fivem i nästan 3 och ett halvt år nu har spelat på unive förut och velo rp och unity rp och det var de

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag e en trevlig kille med mycket erfarenhet med rp och så vidare

Nekad.
Anledning:
Plagiat

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka