Nekad ballan | Whitelist ansökning [GRAKKE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ballan

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199036523788/

Vad är ditt namn i verkligheten? Allan

Vad är ditt discord namn? allansjoholm#2271

Vad är ditt födelsedatum? 20 November 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer från Sverige. Min karaktär heter Jörgen Olsson Och han bor med sin mamma och sin pappa ute på landet. Jörgen har ett stort intresse för att fiska, bada men han gillar också att hjälpa sin pappa att mecka i garaget. Jörgen gillar dom flesta jobben. Han gillar inte folk som håller på att kalla en massa dumma saker. Han är dock ganska känslig ifall nått går fel i fisket eller medans han meckar. han är också känslig ifall nått går fel som att det kan hända en krock då och då.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill gärna bli White-listad för att man kan ta RPn högre. Man kan skaffa serösa jobb. Man kan hjälpa till i stan. Och att det är kul att spela med kompisar och hjälpa nya spelare i staden.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag har spelat på denna servern ganska länge. Jag är van med denna servern och jag gillar den och jag gillar systemet. Det är bra RP också.

Hur hittade du Unive? Jag har blivit tipsad av kompisar. Men jag gick in på fiveM och sen så satte jag på filtret svenska servrar och då var denna högst upp då tänkte jag på när mina kompisar tipsade om den så jag testade den och den var jätte bra och jag började spela på den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få ett bra jobb som jag gillar och där det finns snälla kollegor som t.ex Securitas. Att sprida glädje. Jag vill hitta nya kompisar som jag kan vara med. Jag vill också köpa mina dröm bilar och göra dom snygga. Jag vill ha ett värkligt jobb där jag kan tjäna pengar.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ja en server som hette Färjestaden men jag gillade inte den så mycket för att det var bara massa gäng som dödade än utan anledning. Jag tyckte heller inte om RP nivån på den heller så jag gillade inte den så ja har testat Färjestaden helt enkelt.¨¨

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka