Accepterad ballan | Whitelist ansökning [Öggle Flackar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ballan

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199036523788/

Vad är ditt namn i verkligheten? allan

Vad är ditt discord namn? allansjoholm#2271

Vad är ditt födelsedatum? 20 November 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter jörgen olsson han och hans familj bor i en lägenhet i torget,jörgen gillar att fiska med sin pappa och sin lillasyster,han är ursprungligen ifrån sverige hans mamma och hans pappa är 100% svenskar.Han är 21 år gammal han är ganska känslig av sig han gillar inte riktigt när folk säger dumma saker till han osv han gillar inte heller picklad rödlök för han tycker det är det äkligaste som finns i helavärlden han gillar att spela fotboll med sina kompisar och han gillar att bara ha kul med vänner och familj hans dröm jobb är securitas han vill göra staden trygg och säker från slagsmål osv,han gillar att åka till sin morfar på sommaren han bor på landet med sin hund bengt hans hund är väldigt snäll tycker jörgen.

Varför ska just du bli whitelistad? jag ska bli whitelistad för att jag kommer göra staden till en bättre plats,jag kommer försöka bli anställd på securitas så det kommer nog bli ganska bra.Det känns som roleplay blir lite roligare när man jobbar på ett seriöst jobb tex securitas.jag kommer köra så seriös rp som möjligt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Det känns som denna server sticker ut ifrån alla andra eftersom det spelar väldigt många på denna server varje dag och denna server är rekommenderad av min kompis imme.

Hur hittade du Unive? Jag fick ett förslag av min kompis Imme att jag skulle börja spela på denna server och nu har jag spelat på den ett tag och jag gillar den verkligen mycket.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att lära känna så många människor som möjligt och ha allmänt kul fästa styra upp servern få whitelist jobb osv

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar bara på denna server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka