Accepterad ballan | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ballan

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199036523788/

Ditt Hex-ID: 110000100000638

Vad är din discord tagg? allansjoholm#2271

Vem var det som bannade dig? Ax3l

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Combatloggning ~Ax3l. Återstår: 19 dagar 23 timmar 42 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffs bannade mig för jag commbatloggade. Jag har aldrig riktigt varit med om den situationen jag var med om. Jag hittade en svart marknad ute mitt i ingenstans. Jag var och utforskade mappen lite. Så jag var vid svarta marknaden sen kom några killar i en vit rs6. En av killarna riktar pistol mot mig och den andra håller upp en kniv mot mig. Jag blev ganska rädd och jag viste inte vad jag skulle göra eftersom jag inte har varit med om en situation innan. Så jag puttar en av dom och sen dödar killen mig han som hade en kniv jag blev rädd och commbatloggade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag spanade sen gick jag till garaget och tog fram min motorcykel. Jag ville utforska mappen där uppe mer. Så jag åkte uppåt och sedan så åkte jag runt lite där uppe på mappen sen så jag en kille vid ett skyl så jag hoppade ut ur min motorcykel och gick fram till han det stog svartamarknaden2.0 typ så jag köpte en kniv där och var glad att jag lyckades hitta ett ställe där man kan köpa kniv. sen såg jag några killar komma så jag frågade dom om dom var med i ett gäng sen sa dom om jag hade köpt nått där inne jag sa ja en kniv har jag köpt. Sedan så sa dom upp med händerna jag tog inte upp händerna och sedan puttade en av dom sen dödar den killen med kniv mig så jag blev rädd och commbatloggade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var jag som gjorde fel till 100% för att jag commbatloggade. Men jag fick stress och rädsla så jag visste inte vad jag skulle göra. Så jag puttade en av dom och sedan så dödade han mig så jag ville inte blev av med mina grejer så jag commbatloggade det var dumt av mig till 100%. Om jag kunde spola tillbaka tiden så skulle jag låta dom råna mig eller använda mig som offer till bankrån. Så jag är väldigt ledsen över det jag har gjort jag ska se till att detta inte ska hända igen!!

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja mina tidigare bans är att jag har rdmat. Jag rdmade för jag var ny på fiveM och visste knappt vad RP var. Men jag har lärt mig att inte slå nån utan anledning eller använda en bil som ett vapen. Jag har desutom lärt mig ifall man blir rånad ska man inte låta helt normal man ska låta rädd och att man blir stressad för i riktiga livet skulle man ju inte bara springa där ifrån eller putta han man skulle ju vara jätte rädd. Ifall man blir rånad ska man inte commbatlogga man ska låta dem som gör hotet/rånet bestämma. Liksom ifall du blir rånad kan man inte bara commbat logga man ska göra det som rånarna ber dig att göra. Ifall dom ber dig hålla upp händerna måste du hålla upp händerna och låta dem ta dina grejer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade absolut kunnat gjort annorlunda ifall jag inte puttade han eller ifall jag inte hade commbat logga. Det var till 110% mitt fel. Om jag hade kunnat spola tillbaka tiden så hade jag gjort det. Och jag hade inte commbat logga eller putta han för det jag gjorde var fel man får ta det som det kommer. Jag har lärt mig av mina förra bans att inte RDMa/VDMa/commbatlogga. Det är dumt att göra det om du spelar på en seriös RP server.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man inte ska slå nån utan anledning. Jag har lärt mig att inte använda sitt fordon som vapen. Och att man inte ska commbat logga för det är streckt förbjudet. Jag är väldigt ledsen över det jag har gjort och jag kommer se till att detta inte kommer hända igen. Jag hoppas ni förstå mig att jag fick press och att jag inte visste vad jag skulle göra så jag commbat logga. Men jag har lärt mig att man aldrig ska commbat logga eller sådant.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka