Nekad balkong | Medlem ansökning [taxi3765]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

balkong

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilmer

Vad är ditt discord namn? balkong0185

Vad är ditt födelsedatum? 4 Mars 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Nhathanihell Khranshon, 53 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Finlandsvensk Speciell Snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Nhathanihell Khranshon föddes i Kempele, Finland. Kort efter hans födsel flyttade han och hans familj till Örebro. Nhathanihell Khranshon var alltid lite utanför under sin uppväxt i Örebro, främst för hans finska brytning. När Nhathanihell var runt 24 år gammal bestämde han sig för att bli Örebros lokala langare. Han köpte ut alkohol till barnen i ungefär ett år innan han blev tagen av polisen. När Nhathanihell satt på häktet ångrade han inte en ända sekund att han köpte ut eftersom han äntligen fick känna sig inkluderad och populär. Efter att ha suttit inne på anstalten Hinseberg i två år flyttade han tillbaka till Finland och byggde sig en hydda rakt utanför Ormträsk. Efter 26år i sin hydda utanför Ormträsk där han bland annat studerade Svenska då och då i hopp om att inte ha sin finska brytning, vilket inte funka. Så valde han att flytta ner till Unive. Där planerar han på att ännu en gång intrigera sig själv i ett nytt samhälle. Men vem vet, om han blir hånad på sitt nya jobb i Unive kanske han tar samma väg som i Örebro, fast den här gången lite grövre.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till serverns RP delvis genom min väldigt kreativa karaktär. Jag kommer använda mig av en finlandssvensk brytning medans jag pratar för att vidare leva mig in i rollen och ge mina medspelare en mer unik och autentisk RP upplevelse. Sen kommer jag givetvis bidra med fin social RP som blir även unik med tanke på min karaktär.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska spela för egen vinst där bara man själv gynnas. Utan istället ge motparten en chans att vinna scenariot så att det blir en kul och liksidig RP.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming, detta betyder två saker. Det kan antigen vara att man inte RPar ut skador eller låtsas som att man har omänskliga krafter. Sen kan det även syfta på att man endast RPar för sin egen vinst. Det vill säga att man till exempel bara spelare för att få en massa pengar. Metagaming, detta betyder att man tar information från OOC och använder den informationen inom sin RP, alltså att man tar infromation från OOC och använder den IC.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad.
Anledning:
Ej kompletterat i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka