Nekad balkann1 | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

balkann1

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199050112112/

Vad är ditt namn i verkligheten? Arijan sumic

Vad är ditt discord namn? arijan20072#6065

Vad är ditt födelsedatum? 26 November 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktärs namn är Arijan sumic och är 31 år gammal. Han är ursprungligen från Bosnien och har varit med om mycket hemska saker och har blivit påverkad av hans förflutna och hans dåliga barndom. När Arijan var 3 år gammal så utbröt det ett hemskt krig i Bosnien som påverkade hela Melvins familj. 1992 i april utbröt det ett krig i Bosnien och Hercegovina. Detta kriget pågick från 1992- 1995 och Arijan var med de första 4 åren innan han var tvungen att fly med hans syster Samra och hans mamma Asmira Arijans pappa var tvungen att stanna kvar i landet och ta hand om lägenheten Familjen valde att åka för att många vänner och familjer dog av serberna när dom invärderade Sarajevo där Arijan och hans släkt bodde. Det kom soldater och tog alla Killar över 12 års åldern, man tog dom för att slavarbeta för att sedan bli dödad i tex en massgrav. Varje dag och natt var Arijan och hans familj livrädda att huset skulle bli bombat eller att det trampade in soldater med vapen och började skjuta. Dagen då Arijan hans syster och mamma valde att åka var när man fick reda på vad som hände med alla barnen och männen som bara försvann. Hela Arijans familj utom Edin (Arijans pappa) valde att åka. Det var en stor risk att stanna men Edin struntade i riskerna. Arijans familj satte sig på en buss och åkte ur landet i timmar och alla som åkte med inklusive Familjen Sumic var jätte rädda att serberna skulle stoppa bussen och skjuta ner allihopa. Arijans familj stannade på en flykting läger vid Bosniens gräns. På lägret var Arijam rädd och träffade en kompis vid lägret (som 12 år senare) fortfarande är väldigt bra vän med och Arijan säger än idag att utan Familjen Halilovic hade Arijan och hans familj inte klarat av skräcken. När Arijan blev äldre gick han in i kriminella spåren och fastnade där det första gänget Viktor och Arijan gick med i Latinos. Det handlade mest om vapen med droger kunde bli involverade. Det blev krig mellan Latinos och Pirus Gang det var svårt och var tufft för Arijan och Viktor. Det gick inte bra för Latinos och många omkom. I slutet var gängkriget var det väldigt få medlemmar kvar i Latinos. Arijan och Viktor splittrades och höll sig gömda men efter ett par månader sökte de upp varandra och är fortfarande vänner än idag. Sedan länge har Viktor och Arijan velat fortsätta med kriminella handlingar. Allt över Arijans kriminella bakgrund älskar han bilar och att spela basket på fritiden. Arijans favorit bilar är bland annat Mercedes AMG och Audi RS6 och drömmer att i framtiden få testa en/ äga en.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jo men för att jag är bra på Rp och tycker det är roligt. Sen har jag många vänner på denna servern och vill spela med dem och ha det kul på servern.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att inte förstöra servern och då menar jag inte göra rdm och vdm asså förstöra servern. Ha det kul på servern respektera alla och liksom verlkigen göra en äkta rp och rpa å allvar och inte skoja. Då tänker jag också på att inte förstöra för andra spelare med.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Asså det är om någon hotar dig typ så ska man ju inte kanske direkt gå till attack mot den personen man ska agera som i verkligheten.

Hur hittade du Unive? Över en kompis han rekomenderade unive.

Din Medlemskaps ansökan har Nekats. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka