Balkan | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Balkan

Icke Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
1
Ange ditt födelsedatum: 2006 12 07

Vad heter du på discord? Karlsson487#8910

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 1200

Hur aktiv kommer du att vara? 6-8 timmar per dag.

Vad heter du? Aiden Smith

Hur gammal är du? 1993

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja det är jag och det är pga att jag var räddningstjänsten förut och då gick jag olika utbildningar både båt utbildning och sen dykare utbildning. Då lärde man sig allt från hur man simmar samt hittar personer under ytan etc.

Varför vill du bli polis? Jag känner jag är den rätta jag har tänkt på det mycket men det har aldrig blivit något men nu har jag bestämt mig för att göra en ansökan för jag känner mig mogen för det. Men jobba mycket länge inom sjukvården med där man fick samarbeta mycket med polisen som jag tyckte var kul men efter flera månader valde jag att säga upp mig på räddningstjänsten och pausa med jobb. Men nu har jag valt att göra en ansökan för att jag är mycket kunnig men jag lär mig även väldigt. Men sen vill jag också bli polis för att göra samhället till en bättre plats och göra så alla känner sig trygga. Men sen vill jag också bli polis för att jag gillar att hjälpa folk, och att jag kan hålla i stressiga situationer och vara lugn hela tiden.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att man ska göra allt seröst och inte vara oseriös samt att man gör rätt för sig. Men jag tycker också att det är viktigt att man samarbetar och inte jobbar själv, för att det är lättare att jobba tillsammans en att jobba själv i detta yrke. Men jag tycker att man ska ha bra radio disciplin och det manars ju då med att man ska bara säga saker som är nödvändiga och att man ska börja med sitt rakel och sluta med "kom" eller klart slut, men det kan även vara som att man inte ska skrika i radion.

Vad vet du om yrket i helhet? Att det kan vara väldigt stressigt i vissa situationer när man är polis. Men att man måste även bete sig bra och att man ska kunna vara med i stressiga / krävande situationer. Men man ska även ha bra relation med alla som jobbar inom polisen så man kan samarbeta och så man kan jobba tillsammans. Men även ska man behandla lika väl och att man ska vara trevlig och man ska behandla din kollegor som du vill att dom ska behandla dig.

Har du några tidigare erfarenheter? aa jag har mycket erfarenheter kring att ta beslut men kan även mycket om räddningstjänsten där jag jobba ett bra tag så jag kan mycket om just räddningstjänsten samt hur man ändvänder tryckförband. Kan inklusive skicka faktura o sätta in folk i fängelset etc utan problem eller hinder.

Hur är du som person? Jag är ödmjuk, Tar lärdom snabbt samt så är jag väldigt trevlig och seriös i mina yrken och även off duty. Som person skulle jag beskriva mig som den perfekta polisen då jag har erfarenhet och brinner för yrket, har drivkraft i sig och är en väldigt frammåt person in general.

Är det något vi bör veta om dig? Nej!

Senast ändrad:
Tillbaka