- Meddelanden
- 9
- Reaction score
- 1
Användarnamn: BaldScope
Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian
Vad heter du på discord? Bald-Scope#9999
Ange ditt födelsedatum 20 September 2005
Mellan vilka tider kan du oftast spela? 16-02
Vad skulle du göra om du blir staff? Att kolla so dom som inte följer regler eller torolar och förbetra serven
Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Att ta suport ärende både Dc och Ig och kicka dom som inte sjöter sig och följer reglerna
Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Ja de har jag på ug 20 servrar
Har du några tidigare erfarenheter? Ja Jag har vart på olika servrar
Vad kan du om skripts? Hur dom funkar och hur dom är uppbygt
Varför vill du bli staff? För att hjälpa serven och andra
Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Just nu så Kör jag ba på dena server
Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Ja
Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian
Vad heter du på discord? Bald-Scope#9999
Ange ditt födelsedatum 20 September 2005
Mellan vilka tider kan du oftast spela? 16-02
Vad skulle du göra om du blir staff? Att kolla so dom som inte följer regler eller torolar och förbetra serven
Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Att ta suport ärende både Dc och Ig och kicka dom som inte sjöter sig och följer reglerna
Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Ja de har jag på ug 20 servrar
Har du några tidigare erfarenheter? Ja Jag har vart på olika servrar
Vad kan du om skripts? Hur dom funkar och hur dom är uppbygt
Varför vill du bli staff? För att hjälpa serven och andra
Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Just nu så Kör jag ba på dena server
Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Ja