Nekad BaldBoyHalo | Medlem ansökning [muddi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

BaldBoyHalo

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199201684046/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alwin

Vad är ditt discord namn? BaldBoyHalo#0046

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Nicklas Petterson kommer från Stockholm och har bott där i hela sitt liv. han har pendlat runt från olika jobb men har nu bestämt sig för att flytta in i unive pga det är en stor stad med stora möjligheter. Nicklas söker såklart ett nytt jobb och hans dröm som han hoppas på att kunna förverkliga är att bli polis och hjälpa folk i nöd och se till så att staden är säker. Nicklas har faktiskt redan jobbat som polis i en annan stad och kan då referera till jobbet. Men om det här inte går vägen så ska han försöka bli anställd på något annat ställe t ex bilfirman eller bärgaren. Han kan också tänka sig att jobba i gruva om det skulle krävas men det är ju ett ganska smutsigt jobb så han föredrar inte det. Nicklas kan även relatera till gäng kriminalitet då han en gång var med i ett motorcykel gäng men det blev för allvarligt då gänget utökades och det blev krig mellan två olika så nicklas bestämmde sig då för att dra sig ur. Nicklas har bra erfarenhet av bilar han har själv meckat med både bilar och motorcyklar och det är lite av en hobby kan man säga. Nicklas är född 1987 alltså 35 år han lever ensam och har inte så många vänner längre, han lever helt enkelt bara ett normalt liv just nu. Nicklas har aldrig levt med någon och har inte kännslor för någon han lever lite av ett så kallat ungkarls liv. Han flyttar nu till unive för att förbättra staden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på unive för att jag har en hög och bra rp nivå och jag kommer vara trevlig mot alla och hjälpa folk som inte har så hög rp nivå och inte kan så mycket om servern och själva rpn.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med min höga nivå på själva rpn, jag kommer även att hjälpa andra så att de förstår bättre, jag är snäll mot alla och ser till så att det blir en bra stämning.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man gör så att rpn blir bra och kul för alla även motparten, jag ska därför inte bara visa att jag har makt och bestämmer utan ska göra så att alla har kul.

Hur hittade du Unive? Jag tittade på yt och tyckte att servern verkade seriös plus att den var ganska stor vilket gör att det blir lättare att rpa.

Tillbaka