Nekad balck mumba | Medlem ansökning (Nat_)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
61
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Elyab

Vad är ditt discord namn? gorilla-kungen

Vad är ditt födelsedatum? 23 Maj 2010

Berätta om din karaktär. Carl, en ung man som bor i Sverige, har bestämt sig för att lämna sitt kriminella förflutna bakom sig för att skapa ett bättre liv för sig själv. Trots att han tidigare var en gängmedlem, är Carl karismatisk, ambitiös och målmedveten. Han är beredd att göra allt som krävs för att förverkliga sina drömmar och bryta sig loss från sitt tidigare liv.
Det som gör Carl speciell är att han också är godhjärtad och lojal mot dem han älskar. Trots hans kriminella bakgrund har han en stark moralisk kompass och strävar alltid efter att göra de rätta valen. Carl är optimistisk av naturen och vägrar att låta motgångar hindra honom från att nå sina mål.

Carls resa handlar om hopp, förlösning och kraften i andra chanser. Han är fast besluten att bevisa för sig själv och för andra att han kan förändras och skapa ett nytt och bättre liv. Genom att övervinna sina egna demoner och kämpa mot de hinder som kommer i hans väg, blir Carl en inspirerande symbol för förändring och möjligheter

i sin strävan efter förändring möter Carl olika utmaningar och prövningar. Han inser att för att skapa ett bättre liv måste han inte bara lämna sitt kriminella förflutna bakom sig, utan också hitta nya möjligheter och utnyttja dem till sin fördel. Genom att utbilda sig och skaffa nya färdigheter, börjar Carl bygga upp en ny identitet och skapa en framtid som är ljusare och mer lovande.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till serverns RP genom att skapa intressanta karaktärer, delta i olika rollspelssituationer och interagera med andra spelare på ett meningsfullt sätt. Genom att vara kreativ och följa serverns regler

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du agerar på ett sätt som främjar eller gynnar den andra parten eller ditt motståndarens intressen, istället för dina egna. Detta kan vara en strategi som används i olika sammanhang, inklusive spel, förhandlingar och samarbete, och det syftar vanligtvis till att uppnå en ömsesidig fördel eller ett resultat som båda parter kan vara nöjda med.

I spelteori och i många strategiska situationer kan det ibland vara fördelaktigt att spela för motpartens vinst för att bygga förtroende, upprätthålla relationer eller undvika negativa konsekvenser. Det kan vara ett sätt att skapa en vinn-vinn-situation där båda parter drar nytta.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM Innebär att döda eller slå andra spelare utan giltigt bakomliggande scenario. och VDM Innebär att använda fordonet som ett vapen

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har läst och jag förstår regler t.ex. powergaming att man har omännsikliga kraft exempel inte rpa på skador,.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Så ni vet har jag kopyerat min egna text som jag skrev

Nekad.
Anledning:
AI hjälpmedel

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka