Nekad balck mumba | Ban Överklagan [xzclayz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
61
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199417448017/

Ditt Hex-ID: 110000156dad651

Vad är din discord tagg? gorillakungen#5857

Vem var det som bannade dig? xzclayz

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-05-25 200811.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag hade ett grafick pack och hade ingenaning att det va en treser jag märkte men jag trode den va en del av grafick packet jag skulle inte fuska jag spelar för rp och för dom vänner jag fick på unive jag bliv krim för göra ett gäng med min kompisar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag spela paintball med min kompsi och sen kom en staff och sa till mig att gå in i sup så gick jag han fråga om jag kunde strema och jag gårde det så tp han mig till han och han

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. typ för jag va inte medveten om det jag såg att det kom blå när man sköt för jag trode det va en del av grafick packet

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja men aldrig för att fuska

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunnde läst reglerna om grafick paken och se om det va ett fusk

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att kolla någrant på på va grafick paket har någont fusk

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår för det finns konsekvenser till vad man gör men jag skulle inte fusk medvetet för jag gillar att spel unive för dom vännerna jag har fåt på vägen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka