Nekad balck mumba | Ban Överklagan [DropDougle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
61
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199417448017/

Ditt Hex-ID: 110000156dad651

Vad är din discord tagg? gorillakungen#5857

Vem var det som bannade dig? dropDougle1

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-05-10 121530.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag prat i dc när jag va i ett skot scenario.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. min kompsi hoppa ur bilen för 1 grabb rikta mot oss så vi hoppa ut men händerna uppe men sen så sköt min kompis grabben som rikta och hans kompis som körde (det va 3 grabbar totalt) och sen så var det fail rp som för min kompis sköt när det va en grabb som rikta så vi gick in i suport coh min kompis som sköt viss ett clip på det och då hörde man mig säga att hoppa ut och helpern trode jag sa det i dc till min kompis som va i ig och sa det va meta gaming men jag sa det till min kompis i dc (vi va 3 pers i kanalen).

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. i skot scenariot så var det jag och min kompis och några grabbar som jagga oss så vi förkökte komma iväg men dom komm ikap oss och domm sa hoppa ut och riktade mot oss men min "kompis" när han hoppa ut så skota han två grabbar en av dom riktade och en av dom körde bilen när min kompis hade dödat dom så sprang i iväg och sen kom en helper och frös mig och skrev i occ sup så jag gick i suport och sen kom min kompis så viss min han ett clip för helpern på scenario och då hörde man min säga att "HOPPA UT" men jag sa inte till min kompis som va ig i skot scenario att "hoppa ut jag sa till min kompis som va i dc att hoppa ut ur kanalen men man hörde inte det och om jag blir unbana så kommer inte hända igen @DropDougle1. men jag tycker att jag skulle kunna få en varning eller 1 dag ban för jag har inte så mycket tid att gå in på dc och gå ur en kanal och jag är mit i ett skot scenario.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannad för min pipiga röst men jag har löst det nu jag har skafat en voice changer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag ska hoppa ut ur en dc kanal om jag är i en men om jag är i en så ska jag hopp ur den kanalen jag hamnar i ett scenario.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag att inte prat dc och man är i ett i ett scenario.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstor och det komm inte hända igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka