Nekad balck mumba | Ban Överklagan [DropDougle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
61
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199417448017/

Ditt Hex-ID: 110000156dad651

Vad är din discord tagg? gorillakungen#5857

Vem var det som bannade dig? dropDougle1

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-05-10 121530.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det verkar som att supporten blev förvirrad över din chattkonversation och tolkade det som om jag uppmanade till felaktigt beteende i spelet. Du bad din vän att hoppa ut ur en bil i spelet, men det missförstods när supportengar tittade på inspelningen. Det kan ha varit ett misstag. Försök förklara situationen tydligare för supporten och var försiktie med hur du pratar i spelet för att undvika sådana missförstånd i framtiden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det verkar som att det uppstod en riktigt knepig situation. Du pratade med min kompis i en annan chattkanal och bad dem att lämna den kanalen. När min kompis visade klippet för supporten, hörde de bara dig säga "hoppa ut", vilket de misstolkade som att du bad om något som inte var tillåtet. Ibland kan sådana saker verkligen gå snett. Försök förklara situationen på ett tydligt sätt för supporten och var lite mer försiktig med ditt språk nästa gång för att undvika förvirring.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det verkar som att det var en missförstånd från min sida snarare än en felaktig bann. Jag bad din kompis att hoppa ur en chattkanal, men när klippet visades för supporten, hördes bara delen där du sa "hoppa ut", vilket tolkades som felaktigt beteende. Det är lätt att sådana saker händer ibland. Tyvärr fick jag kanske inte tillräckligt med tid eller möjlighet att förklara vad som egentligen hände. Om jag, försök att klargöra situationen för supporten och vara lite mer försiktig med ditt språk nästa gång för att undvika liknande missförstånd.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev tidigare bannad för att min röst var för pipig, men jag har nu skaffat en röstförvrängare för att lösa det. Det har hjälpt mig att förbättra min kommunikation och respektera reglerna bättre.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag var i stället för din kompis i den situationen hade jag kanske varit lite tydligare med vad jag sa för att undvika missförstånd. När det gäller supporten, skulle det absolut ha varit bra om de gav dig chansen att förklara vad som hände innan de fattade ett beslut om en bann. Det skulle ha varit en mer rättvis process. Att ge dig möjlighet att förklara din sida av saken skulle ha gjort hela processen mer mänsklig och rättvis.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Efter min bann insåg jag att det är klokare att inte prata i en annan chattkanal när jag är aktiv i ett spel, särskilt när jag är mitt uppe i ett scenario. Att stänga av ljudet från chatten skulle ha förhindrat missförstånd och problem. Det är en läxa jag tar med mig för att undvika liknande situationer i framtiden.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår verkligen. Jag pratade i en chattkanal, och jag inser att det var mitt fel. Jag kommer att vara mer försiktig och ansvarsfull framöver för att undvika att hamna i liknande situationer. Tack för

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka