Nekad balck mumba | Ban Överklagan [DropDougle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
61
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199417448017/

Ditt Hex-ID: 110000156dad651

Vad är din discord tagg? gorillakungen#5857

Vem var det som bannade dig? dropDougle1

Bild på banmeddelande:
Skärmbild 2024-05-10 121530.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag prata i dc och sa rill min kompis att kom gå ur dc för jag är i ett scenario och jag hörde inte dom andra som va i scenario. men i scenario min vän som va i bilen vär dom sa at hoppa ut så hoppa jag och min vän ut och han såg att graben som rikta pratade med hans kompisar i bil (han va utan för och prata) så sköt han graben som prata med hans kompisar och han som körde bilen då prata vi i support och när han vissa clipet så hörde man jag säga at HÖPPPA ut men det inte ig det va i dc jag sa det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag prata i dc och sa åt min kompis att hoppa ut kanalen vi va i. men när min kompis skulle vissa clipet va vad som hände så hörde man mig säga hoppa ut och dom trode at jag meta gama

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det va fel av mig men jag fik ingen chans att förklara va som hände enlight mig
men jag gårde fårtfarande fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag jag har för min voice changer 1 till 10 minuter men jag har fixart nu

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? och han som ban mig skulle kunna pratat med mig så jag kunde beräta och förklarar

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte prata i dc när mna är i ett scenario man ska stänga va ljudet från dc

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag för det va jag som prata i dc

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka