Nekad balck mumba | Ban Överklagan [Bulten]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
61
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199417448017/

Ditt Hex-ID: 110000156dad651

Vad är din discord tagg? eugene_dingleberry1

Vem var det som bannade dig? Bulten

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-07-18 112233.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för Fearrp. för att jag slågs mått en polis i en polis cell när han had en tezer framme

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va i en cell så komm en polis och sa vänd dig om och ta upp händerna så jag gjorde det men sen när polis kom in i cellen så böeja jag slå han

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det va det inte för det va endå jag som gjorde fel och jag har lärt mig och till framtiden ska jag läsa reglerna mycket noggranna men jag förstår attt det finns konsekvenser till vad man gör med jag har lär mig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja men det är för mästa del att jga hade en Pippi röst utan voice changer och en va för jag hade tracers i mitt grafit pack som jag inte visste om

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle kunnat lyssnat på polis och tänkt på reglena som finns på unive och inte slagit polisen. Då som jag fik hör att bli tezad (irl) gör jävligt ont

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att man ska värnar om livet och att tänka efter innan man gör något

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstor

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka