Accepterad BalBiN | Whitelist ansökning [Wilma] [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BalBiN

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198303630400/

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? BalBiN#6318

Vad är ditt födelsedatum? 27 September 2006

Berätta om din karaktär. Jag spelar en karaktär som heter Ludvig . Ludvig är en 16 årig kille född och uppvuxen i multistaden. Som individ är Ludvig en väldigt trevlig, vänlig, engagerad och nyfiken person som tycker om att snacka och träffa nya människor. Han är redan en ganska omtyckt person av många i staden. Han är ute efter att skaffa sig ett stabilt och lönsamt jobb. Han är mycket intresserad av motorer och alla olika fordon men har även ett stort intresse av boxning. Ludvig är rätt duktig med händerna och bryr sig inte om att bli smutsig då och då. Under hans fritid gillar han att åka runt och glida i bilar tillsammans med sina polare och köra socialt RP. Ibland kan han vara stökig eftersom att han växt upp i multistadens undervärld som han nu försöker ta sig ifrån och bli en vanlig . Ludvig är ny muckad och har tänkt på sina misstag.
Jag kommer att spela Ludvig som karaktär med en självsäkerhet och drivande personlighet och försöka stärka hans personliga egenskaper. Jag vill inte spela Ludvig som alla andra karaktärer utan göra något utstickande.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill just bli whitelistad för att höja rp nivån så mycket som det går. Om jag skulle bli godkänd och bli White listad så skulle jag inte spela för pengar och makt utan för att ge folk ett leende på läpparna och ha det kul. Den andra anledningen bli WL är för att denna server är den bästa enligt mig när det kommer till rollspel. Servern är väldigt välutvecklad och har mycket bra Staffs. Jag har även fått nya vänner och man möter nya rp:are varje dag som kommer! Saker jag gör för att förbättra min rp är att läsa andras servars regler och så lär jag mig mer. Jag vill även söka till olika gäng för att ha kul och göra rån. Jag har några stora intressen och det är att vara reporter typ om jag sak vara reporter till mina kompisar som kör match och att kolla på serier. Min favorit serie är ''prison break'' där ett gäng försöker komma ut från ett fängelse och där efter gör olagliga saker men till slut blir som fria och kan leva ett lagligt liv. Med den serien kan jag få bra idéer för att ex. ljuga för polisen och allmänt vara smart.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Multistaden är min bästa server på FiveM och den har bra Staffs och den är väldigt välutvecklad och jag har väldigt kul i denna server. Personalen är väldigt trevlig och man får den hjälp man behöver och dessutom spelar många av mina vänner på denna server och det gör det extra roligt. Det finns bra roller man kan jobba på och så är det bra att det t.ex. finns polis för då kan man inte göra fel saker som t.ex. köra på fel fil i trafiken eller fel parkera.

Hur hittade du Multistaden? Jag har några WL:e kompisar som spelade på servern innan som tipsade mig om den och nu har jag själv fastnat lite för RP och speciellt multistaden

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag ska bli bättre på roleplay. Jag vill också lära mig hantera scenarios på ett bra sätt. Hitta nya vänner som jag kan ha de kul med och ta de lugnt med.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar inte på en annan server just nu än den fantastiska server multistaden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka