Nekad BalBiN | Whitelist ansökning [A.William]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BalBiN

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198303630400/

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin Olsson

Vad är ditt discord namn? BalBiN#6318

Vad är ditt födelsedatum? 27 September 2006

Berätta om din karaktär. Ludvig Alonso är en 16 årig kille född och uppväxt i multistaden. Han är en väldigt glad och känslig person men kan bli extremt arg om uppretad, Han älskar att träffa nya människor och skapa kontakter.
Ludvigs föräldrar har varit skilda sen han var 10 vilket rubbade honom rejält vilket har gjort att han inte har haft den bästa mentala hälsan. Detta gav honom en dålig start på tonårslivet där han började hänga med kriminella som fick honom att göra dumheter och fyllde hans tonårsliv med kriminalitet. Han har börjat bete sig bättre sen han blev 14 då han kände att det var dags att börja försöka göra något med sitt liv. Han har ett stort intresse av bilar och boxning och har efter några års sommararbete fått ihop pengar för sin drömbil (Nissan skyline) som han nu använder för att komma runt men det har tyvärr varit svårt för Ludvig att hitta jobb vilket har gjort att han har börjat luta sig tillbaka mot kriminaliteten som han en gång puttat åt sidan

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är bra på rp. jag kommer bidra med bra rp utvecklade och roliga scenarion och Skälv vill jag utvecklas som både för min rp och som kriminell. T.ex kriminal rollen. Den kommer göra så jag kommer få det roligare då jag kan gör fler saker med roligare scenarion. Att jag får WL hjälper mig i staden för utveckling och bättre rp. På sätt och vis spelar jag egentligen inte för pengar eller makt jag skulle bara kalla det bonus med feta bilar/hus osv Jag spelar för rp:ns skull att kunna göra bättre/ fetare / coolare / roligare scenarion. Jag följer även reglerna som står inom servern. jag tycker även det är roligt att ha WL då det öppnas fler möjligheter. Vem vet jag kanske utbildar mig till Securitas eller liknande och försöker dra ut mig skälv från det kriminella vilket kommer vara svårt men öppningen finns med WL och allt kommer bli så mycket roligare. Spelat på multistaden nu ett tag och det är den bästa serven som finns utan tvekan.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker att detta verkar vara en väldigt bra och seriös server och Kändes som jag behövde få mig en egen uppgradering inom serven och kunna göra fler saker med mer möjligheter. Jag är ute efter en seriös server där både jag och dem jag spelar med spelar på grund utav RP och det är Multistaden perfekt för. Tycker att 90% spelar för rp:ns skull och inte lallar. En stad där alla är lika seriösa som om det vore i det riktiga livet.

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade den genom en kompis.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Just nu är det att få ihop pengar till feta bilar som jag kan fixa så dom blir snygg,, Det är ett mål just nu men större mål är att Jag ska få wl efter det ska jag försöka jobba upp mig så jag kanske kan få kriminal rollen (Eller skaffa mig ett jobb inom bilmekaniker eller liknande) Men om de blir kriminell hållet så kommer dom större målen att jag ska köpa ett gäng som jag kan bli boss över, Köper jag ett gäng kommer dom nog heta något med stil "Diablo" efter det så ska jag och några polare skaffa lite springisar osv. Har egentligen inga mål saker kan ändras men detta är hur det ser ut just nu.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ingen just nu

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka