Accepterad Balbaar | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Balbaar

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/BalbaarReal

Ditt Hex-ID: 11000010a3eba69

Vad är din discord tagg? Balbaar#5842

Vem var det som bannade dig? Swiipe

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? "Det var inte alla på servern som fick en spark i huvudet, det var snarare du! Mvh snyggingen Marja-Lisa från bilfirman (Användarnamn:Massdetection)"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Utifrån deras perspektiv förmodar jag att det såg ut som jag använde mig och fusk eller så kallat mod-menu. Min karaktär samt bilen teleporterades över en större sträcka samt min kompis efter vi D-syncade igenom mappen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag, tillsammans med min kompis satt i en bil och efter en bra bit fortkörning så D-syncade båda vi igenom mappen och teleporteras till en annan plats. Jag, samt bilen och min polare var nu på ett helt annat ställe än var vi körde och blev kort därpå bannade för modding av Swiipe. Denna händelse skedde cirka 2-3 månader sedan och jag har inte orkat fixa situationen på grund av andra omständigheter. Nyligen fick jag och min polare i bilen kontakt med en högre uppsatt på servern (Kevve#2533) vilket gjorde att vi lyckades komma överens om en unban för oss båda. Min polare blev unbannad men jag har ännu inte fått min unban från Unive. Jag hoppas att få detta problem löst inom sin tid så att jag kan spela med mina kompisar igen. Mvh Hjalmar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Som nämnt tidigare om händelsen så anser jag denna ban att var felaktig. Den övriga information bör finnas under tidigare svar.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag är lite osäker på mina tidigare avstängningar men jag förmodar att det är två. Ena gången råkade jag köra över två individer på piren och fick en kort avstängning. Jag accepterade detta och insåg mitt misstag. Den andre avstängningen är detta ärendet.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Dessvärre inte. Kan inte styre när spelet väljer att D-synca.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Svårt att säga med detta ärendet. Men jag ska tänka på att dessa saker kan ske i FiveM och att man får acceptera det.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka