Bakshono | Beslut Överklagan [binkann]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benim.klivare10

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
2
Ditt discord namn: .x37

Ditt Hex-ID: 11000016e02872b en av de

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen roller.

Vem/vilka tog beslutet? binkann

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag powergama vilket jag tycker jag inte gjorde men jag förstår att ni inte kan se mitt perspektiv att de är dsync och jag förstår verkligen att ni bannar mig och drar mina roller för det då jag inte kan bevisa mitt perspektiv för att jag inte har något slags bevis

Hur är beslutet felaktigt? För att jag rpade på skador vilket man såg i klippet med me och ett annat klipp där jag inte gjrode det jag gjorde inte det för att enligt mig så var det dsync vilket jag inte kan ta klipp på något som är onödigt att klippa där ingen av de rpade på skador då tror jag att vi inte har krokat då fortsätter jag att rpa vanligt man ser även tydligt att det är grov dsync i klippet. Tycker att det väldigt fel enligt mitt perspektiv men staffsen har tagit återgärder men tycker det är fel och jag ber om en till chans för att det var dsync. Jag blev också som man säger bestraffad för att inte rpat på skador, men efter man kollar noga på klippen och från mitt perspektiv så är det grov dsync. I mina ögon var det aldrig en krock en träff som krävde att jag skulle rpa på skadorna, vilket är varför jag fortsatte som vanligt. Jag förstår staffteamets beslut men anser att det är orättvist eftersom det handlade om problem snarare ett regelbrott. Jag ber därför om en ny chans och hoppas att ni kan ta hänsyn till detta.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/jEGxtXNrg9qbaGC3v?invite=cr-MSx4Q1MsMjYyNzAzMzMyLA

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Nekad
Anledning: Vi har flera klipps där vi ser att du powergamear, från våra perspektiv så är det inte dsync varje gång.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka