- Meddelanden
- 80
- Reaction score
- 1
Vad är ditt namn i verkligheten? Gideon österman
Vad är ditt discord namn? baklava761#9380
Vad är ditt födelsedatum? 31 Januari 1990
Berätta om din karaktär. Goran tadic är en 33årig man från serbien.
När han var liten lämnade hans pappa de så han och hans mamma bodde själva i en lägenhet i centrala belgrad.
När han blev äldre började han hänga med kriminella kretsar där han träffade sin bästa vän Dragan.
Goran började tjäna pengar med Dragan genom att sälja narkotika på gatorna.
Goran och Dragan skaffade därmed många fiender.
När goran var bara 16år blev Dragan ihjälskjuten av deras fiender.
Det var först då som han valde en annan väg i livet.
Han och hans mamma flyttade till Libertycity och han började plugga på komvux.
Goran jobbade som städare då han inte kom in i något universitet.
När han var 33 år behövde han en förändring och valde att flytta till unive.
Han trivdes bra i staden och utvecklade ett stort intresse för bilar och motorer speciellt BMW.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att hålla koll så alla håller sin roll på rpn oavsett om de är polis, väktare eller ambulanspersonal.
Jag tar rp på stort allvar och vill hålla unive en säker och rolig plats för alla inte bara mig själv.
Jag kommer också se till att alla regler följs och att alla har det kul.
Jag kan vara aktiv i unive stortsett hela kvällarna och på eftermiddagen efter kl 16.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man kan acceptera en förlust och inte alltid vinna på allt man gör. Alltså man ska spela så att alla tycker det är kul och inte bara tänka på sig själv.
Så att alla i staden kan ha en rolig upplevelse.
Hur hittade du Unive? Min vän visade mig det så jag laddade ner det och har fastnat för unive sen dess.
Vad är ditt discord namn? baklava761#9380
Vad är ditt födelsedatum? 31 Januari 1990
Berätta om din karaktär. Goran tadic är en 33årig man från serbien.
När han var liten lämnade hans pappa de så han och hans mamma bodde själva i en lägenhet i centrala belgrad.
När han blev äldre började han hänga med kriminella kretsar där han träffade sin bästa vän Dragan.
Goran började tjäna pengar med Dragan genom att sälja narkotika på gatorna.
Goran och Dragan skaffade därmed många fiender.
När goran var bara 16år blev Dragan ihjälskjuten av deras fiender.
Det var först då som han valde en annan väg i livet.
Han och hans mamma flyttade till Libertycity och han började plugga på komvux.
Goran jobbade som städare då han inte kom in i något universitet.
När han var 33 år behövde han en förändring och valde att flytta till unive.
Han trivdes bra i staden och utvecklade ett stort intresse för bilar och motorer speciellt BMW.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att hålla koll så alla håller sin roll på rpn oavsett om de är polis, väktare eller ambulanspersonal.
Jag tar rp på stort allvar och vill hålla unive en säker och rolig plats för alla inte bara mig själv.
Jag kommer också se till att alla regler följs och att alla har det kul.
Jag kan vara aktiv i unive stortsett hela kvällarna och på eftermiddagen efter kl 16.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man kan acceptera en förlust och inte alltid vinna på allt man gör. Alltså man ska spela så att alla tycker det är kul och inte bara tänka på sig själv.
Så att alla i staden kan ha en rolig upplevelse.
Hur hittade du Unive? Min vän visade mig det så jag laddade ner det och har fastnat för unive sen dess.