- Meddelanden
- 80
- Reaction score
- 1
Vad är ditt namn i verkligheten? Gideon österman
Vad är ditt discord namn? baklava761#9380
Vad är ditt födelsedatum? 31 Januari 1990
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Goran tadic och är en 33 årig man från serbien.
När han växte upp i serbien så var det mycket gäng och kriminella grupperingar.
Goran drogs i tidig ålder till kretsarna och i ett av gängen träffade han sin bästa vän Dragan.
Goran och Dragan sålde narkotika ihop men hamnade i en skuld som tragiskt slutade med att Dragan blev skjuten och inte gick att rädda.
Efter Dragans död bestämde Goran sig för att lämna serbien och flytta till USA med sin mamma.
När Goran kom till staden liberty city började han med sina dåliga betyg att plugga till dörrvakt.
Goran flyttade till unive och fick ett jobb som dörrvakt för securitas.
I nuläget är Goran arbetslös och lever på A-kassa men ser en framtid i säkerhetsbranchen.
Goran är en mycket trevlig person som bryr sig om andra i staden.
Men när någon gör han arg så blir han riktigt arg.
Men skulle aldrig bryta mot några regler.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att se till att alla följer unives regler och jag kan bidra med seriös rp.
Jag tar rp på stort allvar och kan vara aktiv alla dagar efter 16.
Jag kan också se till att alla har en trevlig upplevelse i staden.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ja det betyder att man bryr sig om andra och andras upplevelse och att man inte alltid behöver vinna alltså kunna ta en förlust.
Hur hittade du Unive? Min vän visade mig Unive så jag laddade ner det.
Vad är ditt discord namn? baklava761#9380
Vad är ditt födelsedatum? 31 Januari 1990
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Goran tadic och är en 33 årig man från serbien.
När han växte upp i serbien så var det mycket gäng och kriminella grupperingar.
Goran drogs i tidig ålder till kretsarna och i ett av gängen träffade han sin bästa vän Dragan.
Goran och Dragan sålde narkotika ihop men hamnade i en skuld som tragiskt slutade med att Dragan blev skjuten och inte gick att rädda.
Efter Dragans död bestämde Goran sig för att lämna serbien och flytta till USA med sin mamma.
När Goran kom till staden liberty city började han med sina dåliga betyg att plugga till dörrvakt.
Goran flyttade till unive och fick ett jobb som dörrvakt för securitas.
I nuläget är Goran arbetslös och lever på A-kassa men ser en framtid i säkerhetsbranchen.
Goran är en mycket trevlig person som bryr sig om andra i staden.
Men när någon gör han arg så blir han riktigt arg.
Men skulle aldrig bryta mot några regler.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att se till att alla följer unives regler och jag kan bidra med seriös rp.
Jag tar rp på stort allvar och kan vara aktiv alla dagar efter 16.
Jag kan också se till att alla har en trevlig upplevelse i staden.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ja det betyder att man bryr sig om andra och andras upplevelse och att man inte alltid behöver vinna alltså kunna ta en förlust.
Hur hittade du Unive? Min vän visade mig Unive så jag laddade ner det.