Nekad baklava761 | Ban Överklagan [Pongyman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dolma76ett

Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199509650091/

Ditt Hex-ID: steam:11000015c59baab

Vad är din discord tagg? dolma76ett

Vem var det som bannade dig? Pongyman

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-10-17 164521.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ör att jag kallade två poliser för jävla horor när en var en tjej.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. . Jag blev stoppad av polisen och de säger att jag gjort ett brott som säger att jag var advokat när jag kom och sa jag kan vara din advokat menar privatförsvare och då blev jag lite lakk IG alltså inte på riktigt. O sa liksom din jävla horkompis har försökt sätta dit mig i 4 år och du också din fina (sa det till killpolisen)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår till 100% att jag gjort fel absolut. Men grejen är att jag aldrig hört att det inte är tillåtet att säga det ordet visst jag förstår att de inte okej men att det var en regel visste jag absolut inte. Den regeln finns inte och har aldrig hört om att det inte är tillåtet. Menade absolut inte att kalla specifikt tjejen fina. Jag sa din horkompis har försökt sätta dit mig i 4 år och du också din fina sa jag till kill polisen. Så jag ber om en till chans då jag aldrig hört om regeln och kommer absolut inte ens nämna ordet i en kvinnas närhet igen. Jag har 100000000% respekt för kvinnor och menade inte att kalla just henne de. De var liksom din horkompis om ni fattar hur jag menar. Jag ber om en till chans och nu när jag vet detta kommer det aldrig hända igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blev bannad för powergaming när jag inte rpa på skador i en liten krock. Efter det har jag lärt mig och förbättrat min rp när det gäller skador och krockar osv.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Valt ett annat ord att säga kunde sagt idiot eller något. För min karaktär var arg.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte använda ordet hora nära en kvinnlig rpare.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

@Pongyman Vill bara förtydliga en sak. Kallade inte tjejpolisen i sig hora kallade dom båda för horor och inte för att mena att dom var betyelsen av ordet mena det som att säga idioter om ni förstår vad jag menar men som sagt kommer inte hända igen. Det enda jag begär är att ni gör det lite tydligare till en regel om vilka ord man inte kan använda. Ska göra bättre vid nästa scenario.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka