Accepterad baklava761 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dolma76ett

Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Gideon österman

Ditt discordnamn: dolma76ett

Ange ditt födelsedatum 31 Januari 2008

Varför ska just du bli staff? Jag kan erbjuda mycket till staffteamet. Bl.a jag är aktiv minst 8 timmar om dagen och är väldigt social med alla på servern så tror jag kommer komma bra överrens med spelarna och dom andra staffsen. Jag tar unive på stort allvar då jag lägger ned så mycket tid på denna server. Jag hatar orättvisa t.ex att visa spelare som spelat längre kommer undan lättare när de gör regelbrott eller att folk som är bra på att argumentera i support kan komma undan. jag ska se till att alla på servern behandlas lika när det gäller reglerna förutom icke-medlemmar som är nya i servern då man istället får lära dom. Jag skulle vilja "arbeta" inom support, specca scenarion, ta reports och gärna inom den kriminella delen av servern också. Men det som skulle göra mig unik är det sättet jag jobbar på. Är trött på staffs som bara stänger reports eller bara allmänt dryga och orättvisa där vill jag vara den staffen som folk kommer bli glada att jag speccar eller tar deras report. För det är det viktiga inom staff för mig att komma bra överrens med spelarna samtidigt som jag tar åtgärder när det behövs. Kommer vara förstående över små saker men kommer absolut inte tveka att ta åtgärder om jag ser regelbrott.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker rpn blivit bättre och att det just nu finns mycket mindre lallare och folk som spelar för andra anledningar än att rpa. Tycker tough att rpn när man t.ex krockar är helt för overklig och många som inte kan fearrpa.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Försöka tillsammans som ett team stoppa spelarna som inte kan rpa på skador och fearrp osv genom att ta åtgärder hårdare mot sånna här saker vilket är nyckeln till att en rp server ska funka.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att vara proffesionel innebär att man ska vara opartisk alltid tills man ser bevisen på vem som gjort regelbrottet osv. Man ska agera proffesionelt med sina perms också och absolut inte använda dom till annat än att hjälpa servern. Det är viktigt att hålla sig proffesionel och trevlig inom alla olika delar av en staffs arbete.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag spelar nästan hela dagarna då jag bor på ett hvb-hem. så förutom när det är skola så kan jag spela hela dagarna. Går i skolan till kl 15 i vardagarna och efter det kommer jag kunna först göra lite staff arbete och sen när jag märker att det inte är några större problem i servern kan jag själv gå in och rpa.

Hur länge har du spelat på Unive? sen i slutat av maj 2023

Har du tidigare erfarenheter som staff? Inte som staff men som sv.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Donation eftersom jag är mer intresserad av ig saker som att lösa problem i support osv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka