Nekad baklava761 | Ansökan till Servervakt [slimpers]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dolma76ett

Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Gidde

Vad heter du på discord? dolma76ett

Ange ditt födelsedatum 31 Januari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag brukar spela unive ungefär 10-14 timmar om dagen då jag sitter på hvb hem och det finns typ inget att göra så rpar och vill föra communityn framåt.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem sen maj/juni 2023

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Hur bifogar jag bild här?

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att rpa bra som en vanlig spelare på servern och vara en förebild för nya och gamla medlemmar genom att bidra med bra rp. En servervakt har också i uppgift att ta åtgärder på sånna som inte följer regler och lallar. Servervakter måste ha mycket bra rp då dom ska vara en förebild för andra på servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag var servervakt tills jag fick den dragen för att jag slogs med en kille utanför marja lisa. Jag tycker jag kan hantera rollen och har fixat många scenarion med hjälp av permsen. Jag är snäll och kan visa medkänsla för andra spelare på servern som helt enkelt är nya som t.ex icke medlemmar osv. Men absolut inte för snäll ser jag ett regelbrott så kommer jag ta hårda åtgärder på det direkt för att föra unives rp framåt. Jag är aktiv nästan hela tiden svarar väldigt snabbt i pm om någon skulle vara missnöjd med en sv-ban eller bara för tips osv. Jag deltar väldigt mycket i sociala saker i rpn. Och då är det lätt att se spelare göra fel och ge dom åtgärder.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är att man t.ex ser sin vän göra fel men du tar ingen åtgärd mot den för att den är din vän. Abuse är att t.ex revva sig själv för att man dött eller kicka folk för att få fördel i scenarion.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka