Nekad baklava761 | Ansökan till Servervakt [Pongyman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dolma76ett

Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Gidde

Vad heter du på discord? dolma76ett

Ange ditt födelsedatum 31 Januari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag brukar spela ungefär 10-14 timmar om dagen på unive då jag har mycket tid eftersom jag bor på hvb hem.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem sen maj/juni 2023

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Hur bifogar jag bild här?

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att ta hand om problem som är mindre så som t.ex lallare, folk som snor bilar på piren, dom som metar osv. Så staff kan fokusera på dom större problemen. En servervakt har också en stor uppgift att vara en förebild för andra på servern och visa ett bra exempel på hur bra rp ser ut.
En servervakt är en vanlig spelare men som kan ta hand om folk som helt enkelt inte kan rpa.
SV har uppgiften att förlätta staffs arbete enkelt sagt och vara en förbild för nya (och gamla) spelare på servern som kanske inte förstår sig på hur rp fungerar än.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har redan varit servervakt en gång tills jag fick den dragen för jag slogs med någon utanför marja lisa vilket inte var särskilt bra förebild för andra spelare. Jag har lärt mig av det att tänka smartare vart man bråkar osv. Jag tycker jag passar som servervakt eftersom jag umgås i väldigt sociala ställen på servern som kokainplocket, piren, torget, marja-lisa osv. Där det lätt skulle kunna uppstå problem och dålig rp. Jag kan vara snäll och förstående och kan se folk som bara gör misstag men jag är absolut inte för snäll tvekar inte en gång med att ta åtgärder på folk som inte kan rpa och förstör andras rp.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är att ifall man ser sin vän göra fel att inte ge han åtgärder pga att han e din vän.
Abuse är att enkeltsagt använda sina perms som en fördel inom rpn t.ex revva sig själv oavsett om det inte var en bugg liksom. Eller kicka folk för en fördel i ett scenario.

Nekad, du har för många bans samt orange ban markör. Du får vänta tills dina bans har upphört.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka