Nekad baklava761 | Ansökan till Servervakt [Pongman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dolma76ett

Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Gidde

Vad heter du på discord? dolma76ett

Ange ditt födelsedatum 31 Januari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är väldigt intresserad av unive och och vill gärna bidra med att göra den till en bättre server. Jag bor just nu på ett hvb hem vilket gör att jag kan vara aktiv typ 10-14 timmar om dagen och hjälpa till att bidra med ett bättre community. Jag vill se unive utvecklas och genom att bli sv kommer det att hjälpa så jag kan vara med och utesluta problemspelare och folk med allmänt dålig rp om jag ser någon liksom springa runt o ta polisbilar osv. om jag ser en spelare göra ett regelbrott kommer jag absolut inte tveka på att vidta åtgärder direkt. Så att servern blir en ännu bättre plats och att rpn blir bättre.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem sen maj/juni 2023

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Hur bifogar jag bild här?

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har i uppgift att spela som en vanlig spelare på servern och vara en bra förebild för nya och gamla spelare så dom kan förbättra sin egen rp. En servervakt har också i uppgift att banna eller kicka folk som inte kan bete sig på allmänna platser eller om dom bara lallar runt och bryter regler. En servervakt ska inte bara vara någon som kickar folk och bannar och ressar de ska vara en förebild inom rpn för nya och gamla spelare.

Varför vill du bli servervakt på servern? För jag är väldigt aktiv och vill se servern och serverns rp förbättras genom att utesluta spelare som drar ner rp nivån. Jag är också väldigt social och kommer hamna i många scenarion där jag kan hjälpa till om någon gör fel.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är att om du t.ex har en vän som begår regelbrott att du låter honom komma undan pga att han e din vän. Abuse är att ressa sig själv om man dör av en giltig anledning osv.

Nekad, har 6 tidigare bans senaste 3 månaderna vilket resulterar i gul ban färg. Du får ansöka igen när du har endast 2 ban senaste 3 månaderna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka