Inaktuell baklava761 | Ansökan till avrättning [Merov]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dolma76ett

Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
1
Vad är ditt discord namn? dolma76ett

Vad heter personen på discord som ska bli avrättad? swagflag1337

Av vilken anledning ska personen avrättas? Lisa Thandal har under en väldigt lång tid varit en börda för de flesta i staden och Dragan Vlahovic tänker ta på sig uppdraget med sina vänner att få ett slut på henne.
Allting började med att Lisa jobbade som polis med Dragan och varje dag kom hon och var jobbig när jag menar jobbig menar jag inte att hon är irriterande hon ÄR JOBBIGARE ÄN Tedd Kvist.
Sedan längre fram i tiden har Dragan och Lisa slutat jobba som poliser nu jobbar Dragan som bitr.chef på Gripen Taxi samt lite egna kriminella affärer och Lisa som advokat.
Lisa har under en längre tid med hennes syster elwyra thandal som är polis försökt sätta dit Dragan för helt orimliga saker som t.ex Att han låtsas vara advokat för han varit försvarare för hans vänner och har fått honom bakom galler flera gånger.
Dragan klarar inte av att se Lisa gå runt hela tiden längre och vill få bort den där korrupta människan.

Hur ska personen Avrättas? Kidnappning sen skjuten med glock vid vatten.

Med vilket vapen ska han avrättas med? Glock-19

Hur många personer kommer det va under avrättningen som hjälper? 3 alltså 4 totalt.

Vad heter personen ingame? Lisa Thandal

När ska han bli avrättad? Så fort jag får svar på denna ansökan (om godkänd)

+rep Rimlig anledning & har full förståelse för personens tankar och vilja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka