Accepterad bakey | Medlem ansökning [taxi3765]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bakey

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle

Vad är ditt discord namn? _bakey_

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juni 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Bengt Svensson 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, lätt lurad, social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bengt kommer från en tuff uppväxt i en liten by men på senare dagar tagit sig till storstaden för att hitta ett jobb och någon som han kan dela sin kärlek med. Han har alltid varit mobbad som liten och inte haft så många vänner så därför så fort någon ens pratar med honom gör han som de säger. Hans pappa var väldigt våldsam som liten vilket ledde till att mamman lämnade Bengt och hans pappa vilket i sin tur ledde till att han fick ta emot alla smällar som hans mamma tidigare fick ta. Idag avskyr han både sin pappa och mamma och har bestämt sig för att aldrig någonsin bli som dem eller se någon ta skada som han och sin mamma gjorde under sin uppväxt. Vid 18 års ålder flyttade han alltså till storstaden för att försöka hitta en bättre framtid, detta letande pågår än idag och han har fortfarande inte hittat sin livs kärlek eller ett jobb som han tycker är bra. Bengt har en väldig passion för fordon och att meka med dem och därför skulle han gärna vilja jobba med något inom det. Han går då och då till en terapeut för att jobba på sitt dåliga självförtroende. Bengts drömbil är en fin Mercedes och ser fram emot dagen han får lägga sina händer på en.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med många roliga stunder och härliga samtal. Jag kan också bidra med en bra Roleplay från min sida.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela på ett sätt så att motparten ska få en bra upplevelse när den spelar tillsammans med mig

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har aldrig brutit mot reglerna

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? NRL, detta menas att man kommer ihåg ett scenario som hände innan man dog, detta är inte okej eftersom det aldrig skulle ske irl. Ännu en regel är fearRP vilket menas ned att man inte är rädd om sitt liv utan t.ex går ut mitt i vägen där bilar åker förbi. Copbait är ännu en regel som menas att man försöker fånga polisens uppmärksamhet genom att göra något dumt framför dem.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag blev tidigare nekad på grund av att jag ej hann motivera min ansökan vilket jag nu gjort och skickar in den på nytt

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka