Nekad bakey | Medlem ansökning [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bakey

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle

Vad är ditt discord namn? Bakey#6522

Vad är ditt födelsedatum? 29 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär är född den 19:e mars 2000 och heter Bengt Svensson han gillar allt möjligt t.ex köra bil ströga och mest av allt att prata. Min karaktär hade det tufft när han var liten hans mamma dog fem dagar efter förlossningen på grund av att pappan var med i gängkriminalitet. Personer som dödade mamman var ett annat gäng som ville hämnas på pappan. Direkt efter mamman dog slutade pappan helt med kriminaliteten och började leva ett vanligt liv. Tretton år senare dog pappan av cancer. Nu har Bengt börjat tro på allah och är inte lika ledsen över att hans föräldrar gått bort. Bengt gillar också att gymma och äta. Utseende han är tjock med blå ögon rosa hår och är ungefär 183. Han är jobbar som slaktare och gillar jobbet eftersom han gillar att åka bil.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till bra RP och bra känsla på UNIVE. Jag kommer även ägna mig åt de nya som kommer in på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte ska bryta mot regler bara för att försöka att vinna scenariot, man ska göra scenarion för att det är roligt och inte bara för att vinna.

Hur hittade du Unive? Jag hittade det genom att kolla på streamers och leta runt på fivem och kolla vilken server som såg bäst ut att spela på.

Nekad ansökan, utveckla allt utom karaktärsbeskrivningen. Lycka till nästa gång!

Låser & flyttar till arkivet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka