Dubbelpost BakarKaka | Whitelist ansökning [TheLegend27]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

BakarKaka

Icke Medlem
Meddelanden
62
Reaction score
7
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/7656119

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo Ocklind

Vad är ditt discord namn? Bakarkaka#6506

Vad är ditt födelsedatum? 5 Maj 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gunnar Larsson och är runt 40 år. Han önskade att han kunde ta sig tillbaks till yngre tider då han inte tycker om sin omgivning. Han gillar Gamla bilar och svenska Maträtter. Han växte upp Rikt i Ekerö, men när han inte kom in i sitt favoritgymnasium behövde han gå det andra, där träffade han kriminella vänner. Han kände sig inte bekväm i kriminellt liv, han tog studenten och for upp i Dalarna, där växte intresset för bilar, han var då intresserad i epa-bilar men intresset för Tyska bilar växte, han köpte då en BMW turbo och lekte runt med den. Han mådde dåligt för han hadde inga vänner. Han lärde sig att inte tycka om sin omgivning. Nu bor han i Multistaden och försöker skaffa vänner. Han har fortfarande kvar sin BMW turbo. Han tycker om bilar, karaoke och pengar.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker jag spelar bra och har en rolig roll i servern som gör servern bättre, för min ålder kan många inte ta mig på allvar, men jag hoppad på bilrace, events och mera. Jag bidrar med så bra roleplay jag kan och anstränger mig så stt rösten ska passa in i både dåläget och karaktären sig själv.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Då jag vill söka jobb på Securitas. Jag vill också utveckla min roleplay genom det.

Hur hittade du Unive? Scrollade igenom svenska FiveM servrar och hittade eran!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att alla runt mig och jag ska ha kul!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelar ingen annan server. Ps om jag blir nekad, vill jag gärna höra varför, försöker förbättra.

Tillbaka