Nekad bakaenkakamedmig? | Medlem ansökning [Scorzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bakaenkakamedmig?

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Dimitri Aslan

Vad är ditt discord namn? spexyog

Vad är ditt födelsedatum? 11 Oktober 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Aslani Abdi

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, unik, och social.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Aslani Abdi är född 1999-06-16 alltså 22 år, han är oftast glad, gillar att vara bland människor för att det gör han trygg, han är en person som nyss flyttat in i staden och vill hitta ett bra jobb eftersom att där han bodde tidigare så levde han fattigt och lite kriminellt och nu vill han börja om på nytt. Aslani hade en bra uppväxt tills hans farsa dog ute i ett krig när han var 11 år så hans morsa var tvungen att ta hand om Aslani själv och då började morsan att dricka mer och mer för varje dag så han var tvungen att flytta in i ett barnhem. Därefter fick han en bra utbildning och började jobba som snickare tills han flyttade till dit han är idag. Aslani är även väldigt målinriktad så när han väl vill något så ger han 110%. Han kom nyss ur fängelset och han är redo att köra allt på repeat. Han va en väldigt snäll person innan han börjades dra in i kriminalitet och han blev väldigt aggresiv och han gjorde våldsamma saker för bara de minsta grejerna som t.ex att man kollade fel på honom på gatan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med hög RP nivå. Kommer också bidra med roliga scenario men även seriösa. Jag ska också försöka göra så folk får det roligare när man RPar. Jag kommer bidra med bra RP, och jag kommer vara en aktiv spelare (nästan varje dag). Jag kan de olika jobben sedan tidigare och har kört RP en annan FiveM server.
samt att jag är väldigt aktiv och har en bra och hör rp som många ta efter.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte spela för att vinna ett scenario. Man ska spela för o SKAPA scenariot.
Man ska införa rollspel hellre än att "vinna" scenariot.
Man ska inte tänka att man vill VINNA scenariot men skapa scenariot hellre.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja, har vart bannad för spoofing och lärde mig att de va ett kritiskt regelbrott, men nu har jag inte den möjligheten o göra de då jag är unbannad nu .

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? ja, bland annat RDM, VDM, Sunt förnuft och så vidare. Rdm är att man dödar någon utan bakomliggande scenario VDM är att man använder fordon som ett vapen, och sunt förnuft är den regeln som är störst på servern där alla serverregler håller ihop med sunt förnuft och de innebär att man ska göra som man hade gjort i verkligheten och använda sitt sunta förnuft.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? inte mycket och säga, förutom att jag tog lite smådelar från mina gamla medlem ansökningar men allt är 100% skrivet av mig.

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad.
Anledning: Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka