Accepterad BajThor | Medlem ansökning [nmthelaw]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BajThor

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leonard

Vad är ditt discord namn? BajThor

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juni 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ahmed Al Sharif 24 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Modig, Respektfull och Ansvarsfull

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ahmed Al Sharif föddes i Bagdad, Irak, och växte upp under svåra omständigheter, präglade av konflikter och politisk instabilitet. Hans barndom var tuff, och han förlorade sin far i en våldsam konflikt när han var 10 år gammal. Ahmed har alltid haft det svårt i livet och levt på gatan. Han har ett stort intresse för bilar, han gillar att pilla men även äga feta bilar. Hans plan för framtiden är att skaffa ett sätt att tjäna pengar för att kunna uppnå sin dröm om att äga en dyr och fin bil.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till välplanerade scenarion som jag hoppas att dem flesta kommer tycka om och så kommer jag ju såklart bidra till så bra rp jag kan och jag kommer använda mig av mina erfarenheter.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska godta att de andra man rollspelar med i ett scenario kan vinna de. Man ska spela med sunt förnuft och inte bryta mot nån regel för att vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har spelat FiveM i upp mot 5 år och i början så bröt jag väll mot nån regel, men nu är jag mer erfaren och mogen och inte brutit mot någon regel. Jag minns inte riktigt hur jag bröt mot nån regel eller vad som hände.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Combat Logging innebär att man inte ska lämna servern eller något sånt för att undvika ett pågående scenario. Cop Bait innebär att man medvetet försöker ta sig till polisens uppmärksamhet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka