Accepterad bajsungen_1355 | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bajsungen_1355

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199166821575

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Edman Skog

Vad är ditt discord namn? l1achm35#5023

Vad är ditt födelsedatum? 12 November 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Stefan Wallander och är 26 år gammal och är en person som gillar bilar och är en relativt social person som är ny till staden tillsammans med hans tre brorsor och han är en väldigt omtänksam person som tycker om att hjälpa personer med deras problem och har ett stort intresse av bilar och meka med bilar. Min karaktär Stefan Wallander har tre brorsor och Stefan är den äldsta av dom tre brorsorna. Vi är fyra brorsor som är ny inflyttade till staden och alla är väldigt framåt drivna. innan han flyttade till staden så jobbade han som bil mekaniker i flera år medans hans bröder jobbade svart förutom Chrippa. Dom fyra brorsorna var väldigt nära varandra utanför allt och jobbade väldigt tätt ihop vilket ledde till att dom alla fyra blev väldigt framgångs rika. Till slut kom vändpunkten och staten kom på att dom fyra har jobbat tillsammans och att två av hans brorsor jobbade svart. Dom behövde fly i fler tal månader och till slut kom dom till staden unive och kom överens att dom inte ska jobba ihop. Stefan har fortfarande stort intresse av bilar och att meka med fordon samt har han lite av det kriminella i sig fortfarande. Utanför jobbandet har han väldigt stora planer för livet och gör allt för att lyckas. Han är en väldigt hjälpsam person och ser till att alla trivs i hans omgivning.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag är väldigt seriös och kommer bidra till serverns RP nivå på alla sätt jag kan. Inte bara det utan jag märker att de behövs fler som bidrar till unive dagligen med saker som whitelist jobb och jag är redo att ta ett jobb seriöst och lägga ner tid på det så att alla blir gynnade utav det. RP är ganska nytt för mig men jag är villig att lära mig mer och mer och jag har kompisar som är väldigt seriösa i deras RPande och tror därför att jag kommer kunna lära mig en sak eller annan av dom och därför kommer inom kort kunna RPa på en väldigt hög nivå samt bidra till allas RP scenarion så dom blir så bra de kan. Jag är en person som gillar att bidra till saker o ting och tror därför Unive är väldigt bra för mig just eftersom den är så seriös och rekommenderad av många och jag kommer kunna bidra till servern på många sätt till exempel som jag nämnde tidigare att jag jobbar och ser till att folk får hjälp snabbare.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på denna server just eftersom jag har hört så mycket bra saker om den samt att mina irl kompisar spelar på den och jag hade mer än gärna hoppat in med dom och blivit bättre på RP samt uppleva roliga scenarion. De kan väldigt mycket om reglerna och så också och de kommer rätta mig ofta så jag gör rätt. Men själv vill jag bli whitelistad just eftersom jag känner att det är nästa steg och att jag är redo att ta de, jag vill faktiskt bidra till spelarna på servern och inte vara postnord där jag inte bidrar till något. Jag känner att jag skulle gjort ett väldigt bra jobb som till exempel mekonom i början och samt förbättra väldigt mångas RP scenarion. Jag vill också bli whitelistad för er server har ett stort utbud med många olika saker att göra o de verkar vara riktigt skoj men som sagt är väldigt taggad att bli whitelistad på denna server om den här whitelist ansökan blir godkänd och jag kan lova att jag kommer göra allt för att bidra till er server.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom att mina kompisar började spela här och sedan rekommenderade dom servern starkt just eftersom denna server är väl gjord och har en bra spelarbas

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målen jag har med mitt rollspelande är att för nuläget utveckla den så mycket jag kan för att kunna bidra till rp nivån på servern och jag anser att det är väldigt viktigt att jag är bra på rpa innan jag börjar ta större ansvar på servern men jag tror att jag har förmågan att lära mig snabbt eftersom jag tycker detta är väldigt kul och jag har kompisar som jag ständigt spelar med som är väldigt seriösa. Visst jag kan redan mycket nu angående regler och sånt men menar att jag vill utveckla mig ännu mera och tillslut kunna ta större ansvar som att bli kriminell kanske eller så. Men mitt mål är att bidra till allas stund här på servern och att alla ska kunna trivas o så och kommer se till att göra alla rp scenarion så verkliga och bra som möjligt som jag är med i. Jag kommer även fortsätta läsa på reglerna så jag kan förbättra mig samt utvecklas.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej inte för tillfället

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka