Nekad bajsungen_1355 | Medlem ansökning [Olizz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bajsungen_1355

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199166821575

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Edman Skog

Vad är ditt discord namn? l1achm35#5023

Vad är ditt födelsedatum? 12 November 2006

Berätta om din karaktär. Stefan Wallander är en grabb runt 25 års åldern. Stefan är intresserad av bilar och har jobbat mycket med bilar sen liten i hans pappas garage. Stefan är precis nyinflyttade i staden och ska söka jobb och försöka få ett bra liv i staden unive. Stefan är en relativ omtänksam person runt folk han känner, Stefan bryr sig mest om folk han hänger med eller hans familj. Stefans brorsor dog i en bilolycka när dom var påväg till en släktträff i förra staden dom bodde i. Efter att hans brorsor dog har Stefan haft det jätte svårt att smälta vad som hände och hamnade även i en hel del problem och höll på att hamna fel, Stefan blev gripen av polis efter det vart lite stök med Stefan, Stefan hamnade på kåken och började tänka på vad han ska göra efter han blivit släppt från fängelset, och han bestämde sig för att ändra på livet och sedan flytta till unive. Det tog lång tid innan Stefan kunde flytta, först behövde han fixa ett jobb i den staden han alltid bott i och sen behövde han kolla efter nånstans att bo. efter ungefär 5 månader kunde han äntligen flytta till unive för att starta på ett nytt kapitel i livet och lämna allt bakom sig. Stefan vill kunna jobba med lite vad som i unive t.ex. polis, bil mekaniker, ambulans, och även väktare. Stefans pappa var polis och alltid jobbat som det så länge Stefan kunnat minnas, Stefan såg alltid upp till sin pappa och tyckte alltid att hans pappa var jätte cool för att han va polis, och eftersom hans pappa är polis så vill också Stefan jobba som det. Stefans mamma var sjukvårade och tog alltid hand om folk som skadat sig kanske brutit sitt ben, arm eller bara skadat sig på nåt sätt. Eftersom bilar alltid funnits i Stefans liv så skulle han vilja jobba med nåt sånt eller bara fortsätta ha det som en hobby. Stefan kommer verkligen försöka skötta sig bra i unive eftersom han inte vill hamna fel igen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag ser framemot ett bra och seriösts rollspel och kommer förbättra sina kunskaper genom rollspel. Jag kommer följa reglerna och kommer alltid att vara seriös och inte lalla runt när jag spelar på denna server. Jag kommer även förbättra folks rp och även mitt egna.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har spelat här innan och har även vänner som spelat här och jag vet att detta är en seriös server med mycket folk och mycket jobb att ansöka till. jag vet även att den här servern håller koll på folk som spelar här så dom inte bryter några regler.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom några vänner som spelat här och rekommenderade det starkt och fick se lite videos hur det såg ut och hur rollspelet var på den här servern, och har även kollat på när dom spelat och tyckt att det ser bra ut och att jag vill köra på den här servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli bättre, lära mig saker, veta hur rollspel fungerar, ha riktigt kul och alltid ha nåt att se framemot till.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli bättre, förstå hur servern fungerar och även förstå reglerna funkar och veta hur en server funkar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag körde lite på en bil server (rsm) som jag slutade spela på för tröttnade på det för fort och tyckte bara att det var inge rollspel som jag sökte efter och som jag hittat.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår det till hundra procent jag har ingen alls stress att den ska bli svarad på

Nekad inte tagit muntlig intervju på 48h.
Din whitelist ansökan har nekats
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka