Nekad bajsapa123 | Medlem ansökning [PN14]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

attitudewalkofff

Icke Medlem
Meddelanden
121
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Milton

Vad är ditt discord namn? b00oh

Vad är ditt födelsedatum? 11 September 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter abdul hussein han är 22 år han har haft en bra men tuff uppväxt han växte upp i rinkeby med en fattig familj med sina tre föräldrar och sin syster inom studerade ekonomi på gymnasiet och civilingenjör på universitetet. När hon gick ut skolan med bra betyg och har bra kompisar hon hjälpte också sina kompisar om de behöver hjälp hon gillar att köra bil och har ett intresse för bilar plus så gillar hon att festa han gillar inte folk som är negativa och som ger dåliga vibes, hon gillar folk som är hjälpsamma och snälla. Hassan brukar hänga med kompisar men om han får ett jobb så kommer han vara in i det och jobba hårt och bra. Hon gillar o jobba om de är ett bra och roligt jobb, hon vill också hjälp personer på sitt jobb. Hon vill verkligen ha ett bra jobb med fast anställning.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer göra bra jobb och försöka höja min rp nivå så mycket som de bara går. Jag kommer göra bra scenerios och jag kommer ta mitt rp seriöst och så kommer jag ha de roligare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en i scenariot.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom att jag kollade på en youtuber då var de en som rekomenderade den här servern och jag var nyfiken och fixade fiveM och joinade.

Nekad. Utveckla "Vad kan du bidra med till serverns RP?" och "Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka