Nekad bajsapa123 | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

attitudewalkofff

Icke Medlem
Meddelanden
121
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199094841127/

Ditt Hex-ID: steam:110000143a03f27

Vad är din discord tagg? b00oh

Vem var det som bannade dig? leon00

Bild på banmeddelande: FiveM® by Cfx.re 2024-06-25 22_12_36.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag krockade med bilen och välte och slog i med bilen ganska mycket och jag skrev /me yr & ont och sade aj flera gånger och körde hyfsat långsamt och staffen tyckte att det var mild pwg.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis skjutsat min polare till hans polare och så skulle jag åka tillbaka till huset och då kör jag på en sten så jag flyger in i ett skåp och sedan välter jag och jag skriv /me yr & ont och körde hyfsat långsamt men sen när jag kom till ungefär banken blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag själv tycker att jag gjorde fel och för att bara skrev /me yr & ont och sade "aj" några gånger så kanske jag rp:ade lite för lite på mina skador och förstår varför staffen valde att banna mig. Detta kommer ej att ske igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer inte ihåg vad jag blev bannad för sist jag blev bannad men jag tror att det var sunt för att jag tog fram mitt basebollträ på marja lisas och jag har lärt mig att ej göra det för att jag ej vill bli bannad och jag ber om ursäkt om jag rp:ade för lite på mina skador och kommer inte hända igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om vi hade gått tillbaka i tiden så hade jag nog rp:at mer på mina skador och kanske tillkallat t.ex någon som kan komma och hämta mig för att jag kanske är för skadad och inte fortsatt att köra vidare och rp:at mer på skador som sagt jag ber om ursäkt för mina misstag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Om ni unbannar mig så kommer detta misstag inte att ske igen eftersom att det är roligt att rp:a med alla på servern. Jag har lärt mig att jag ska börja rp:a lite mer på mina skador och kanske be om skjuts istället för att fortsätta att köra skadad och kanske inte köra eftersom jag kanske kan skada andra.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår att ni kommer att automatisk neka om jag frågar om ni kan läsa den. 🙂

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka