Nekad bajsapa123 | Ban Överklagan [Norrland]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

attitudewalkofff

Icke Medlem
Meddelanden
121
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199094841127/

Ditt Hex-ID: steam:110000143a03f27

Vad är din discord tagg? b00oh

Vem var det som bannade dig? NorrlandsJonthe

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-20 181457.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att NorrlandsJonthe och de andra staffsen som var med att banna mig, bannade mig för att jag var delaktig i en meta dc som tydligen använts för att meta här på servern som användes för att meta på denna server unive roleplay. Jag ber om ursäkt för att jag har varit delaktig i denna meta dc. Detta kommer aldrig att ske igen att ni ser mig delaktig i en meta dc!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som skedde innan jag fick denna ban uppdaterad till meta dc + rdm var att jag och mina polare satt i denna "meta dc" och körde garticphone och snackade lite sedan skulle vi köra lall server och när vi hade kört lall server ett bra tag skulle jag titta hur lång ban jag hade kvar och att jag skulle ta bild på mitt ban meddelande så hade min ban blivit uppdaterad till en pban för meta dc + rdm, detta hände precis innan detta skedde. Detta var det som skedde innan jag fick en uppdaterad ban till meta dc. Jag ber om ursäkt för att jag har varit delaktig i denna meta dc. Detta kommer aldrig att ske igen att ni ser mig delaktig i en meta dc!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var inte en felaktig ban eftersom att jag var delaktig i en meta dc som användes för att meta på unive fast den användes även för att köra andra spel men det var jag som gjorde fel eftersom att jag var delaktig i denna meta dc och genom att jag är med i en meta dc så bryter jag mot en av grund reglerna inom fivem rp och jag gör detta till en ban som inte var felaktig eftersom att jag meta och var delaktig. Jag ber om ursäkt för att jag har varit delaktig i denna meta dc. Detta kommer aldrig att ske igen att ni ser mig delaktig i en meta dc!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad tidigare för olika anledningar. Men på senare tid har jag verkligen förbättrats. Även om min rollspel inte är perfekt, gör jag mitt bästa för att undvika regelbrott, och det har gått ganska bra och om jag kommer tillbaka kommer saker och ting förändras. Jag ber om ursäkt för att jag har varit delaktig i denna meta dc. Detta kommer aldrig att ske igen att ni ser mig delaktig i en meta dc!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag ska vara ärlig vet jag inte riktigt. Jag undrar hur man annars kan prata med sina vänner och spela andra spel tillsammans utan att det här inträffar. Jag ber om ursäkt för att jag har varit delaktig i denna meta dc. Jag ber om ursäkt för att jag har varit delaktig i denna meta dc. Detta kommer aldrig att ske igen att ni ser mig delaktig i en meta dc!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Om ni skulle unbanna mig så har jag lärt mig att meta gaming är ett väldigt grovt regelbrott och att alla staffsen här på unive tar detta regelbrott väldigt seriöst och att meta gaming förstör rp nivån på servern väldigt mycket eftersom att man rpar på ooc mm. och att man även använder info utifrån och efter denna ban så har jag lärt mig att jag inte ska vara med i en meta dc någonsin igen. Jag ber om ursäkt för att jag har varit delaktig i denna meta dc. Detta kommer aldrig att ske igen att ni ser mig delaktig i en meta dc!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår att ni kommer att automatisk neka om jag frågar om ni kan läsa den. 🙂 Jag hoppas ni litar på mig och att ni kan ge mig andra chans och att ni tar er tid och läser denna ban överklagan! Jag kommer att har förbättrad RP och det kan jag lova!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka