Nekad bAJS | Ban överklagan[Network19]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bAJS

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/1126544/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: GodisKlubba

Vad är din discord tagg? bAJS#8759

Vem var det som bannade dig? 8Anders bergman

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: suntf;rnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag skulle söka igenom en kille som lutade mig efter att ha vdmat och kom tå en annan grabb och blev därför bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stawndes vid torget och fick syn på den killen som vdamat och lutat mig och en annan för en kniv, Jag försökte få tillbacka min kniv genom att uta han men hitta bara en lur och en batong. Som jag sedan fatta att inte vara hans utan en annans polis batong som jag råkat komma åt istället då han låg på den andra killen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det är fel ban men ändå inte då det inte var ett scenario från början utan att en annan grabb gjort fel

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad av missförstånd, belv unbannad 2 timmar senare via en sån här blankett.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Låtit staffs tagit hand om saken istället för att föröka få tbx den själv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut, att överlåta saker till staffs och inte hållas på att loota oavsett vad.

OBS! Jag medlade staffs igår men fick inget svar MVH

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka