Accepterad bajri | Medlem ansökning [ZyxZ.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bajri

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199028534576/

Vad är ditt namn i verkligheten? Eldin Bajric

Vad är ditt discord namn? eldin19198#2594

Vad är ditt födelsedatum? 12 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Sakib Kurajber och är född den 12 januari 1992. Sakib är förtillfället arbetslös för att han har blivit utvisad ur staden och nu efter ansöker om medborgarskap. Han har 1 vän som heter Olle. Olle brukade hänga med Sakib förr och åka sportbil. Sakib har ett stort bil intresse så han vill gärna jobba med bilar. Sakib kommer från Bosnien ifrån början. När han var 16 så flyttade han ifrån sina föräldrar som är kvar där. Sakib har en fru men som är i en annan stad och han försöker fixa papper till henne så hon kan också bo här. Sakib kan vara ganska bestämd ibland och vill att det är han som ska vara smartast. Han kan vara ganska själv säker och vågar testa många grejer. Han kan vara lite deprimerad om någon tjatar på honom så kan han bli förbannad. Hans största mål är att jobba hos någon bilhandlare och få medlems skap här förstås.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive för att jag gillar detta community att alla är trevliga och snälla mot en. Jag gillar servern jätte mycket och vill ta den seriös samt inte lalla och försöka bygga upp nån rp med min karaktär. Många av mina kompisar spelar här så det känns att det kan bli enkelt för mig att hitta en bra rp balans som jag kan hålla mig till. I denna server finns det många spelare vilket kan göra rp upplevelsen lite bättre så det är inte tomt på gatorna liksom.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har många kompisar som spelar här och det är en ganska så stor server med många spelare. Mina kompisar har tipsat mig tidigare om denna server vilket gjorde mig intresserad att göra en Medlemskap ansökan.

Hur hittade du Unive? Jag har haft lite koll på den sen tidigare och tog beslutet att göra en Medlemskap ansökan och rpa på den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är nog att kunna bygga upp min rp till så bara hög nivå som möjligt och kunna rpa med alla spelare på servern. Mitt största mål är nog att följa reglerna och försöka hålla mig till verkligheten som möjligt för att det ser jag som det viktigaste med rollspel just FiveM.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att hitta nya vänner och bygga upp ett community med alla andra spelare skapa nya minnen också att man får ett gott skratt bakom micken.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte jusst nu
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top