Accepterad Bajbyboo | Ban Överklagan (Jacoiski)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

01samme...

Icke Medlem
Meddelanden
227
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199013016573/

Ditt Hex-ID: steam:11000013ebfb3fd

Vad är din discord tagg? bajbyboo

Vem var det som bannade dig? jacoiski

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: unive jacoiski.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag kallade en grabb svarting i ooc chatten efter ja blivit rdmad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. en grabb slog mig av miss tror jag, sen slog jag tbx och vi hade ett slagsmål. sen så skött han ihjäl mig efter jag hade slagit han, då skrev jag svarting i ooc chatten till han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en rätt ban eftersom att jag inte har någon rättighet att kalla folk för det även om det är utav aggressioner. men det ger mig fortfarande inte rätten att utrycka mig på ett sånt dåligt sätt,

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte blivit bannad för rasism innan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ba spelat ut scenariot och inte smutskastat i ooc chatten, och betet mig på ett bra sätt istället för att vara rasistisk i ooc.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, jag ska inte låta aggressionerna ta över min rp och hålla aggressionerna ooc och inte ta det ig, sen ska jag även inte utrycka mig på det sättet som jag gjorde och ska faktiskt bete mig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka