Accepterad Bajbyboo | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

01samme...

Icke Medlem
Meddelanden
227
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199013016573/

Ditt Hex-ID: steam:11000013ebfb3fd

Vad är din discord tagg? Bajbyboo#0182

Vem var det som bannade dig? vo11ce

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: unive ban.pngunive dc bannad.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom att jag var en korrupt polis som inte kunde rpa, jag tog ett kriminellt vapen och överförde det till min andra karaktär för att jag var så lat och inte orkade fixa saker själv, vilket jag i efterhand sitter och tänker på och det då var ett jävligt dumt beslut. det var ju både korruption och inkompotentitet. jag skulle aldrig tänkt på att tagit sakerna och absolut inte flyttat dom till en annan karaktär, för irl kan man ju inte direkt leva 2 liv och ba byta sådär. därför blev jag bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hittade ett kriminellt vapen i förådet på polisen och tog det i mitt inventory, och efter mycket om och men så bestämde jag mig för att flytta över det till min andra karaktär, sen så lämnade jag och gick och la mig, sen nästa dag så gick jag till skolan och sen när jag kom hem så var jag inte med i dcn och när jag försökte gå in så var jag permanent bannad för koruption inom yrke.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel, jag skulle aldrig ha gjort det jag gjorde och jag skulle bara ha rpa som en normal person skulle ha gjort, men istället så gjorde jag ett sånt idiotiskt regelbrott så det finns inte, jag skulle aldrig att ha tänkt på att flyta saker från karaktär till karaktär.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte blivit bannad för korruption inom yrke innan, men jag har blivit bannad för staff korruption och det har jag lärt mig ifrån, ja

nu i framtiden så ska jag bara sluta vara så jävla dum i huvudet och faktiskt bara helt enkelt rpa.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja, jag skulle inte varit så inkompotent och faktiskt ha konsikventänk för saker jag gör, jag ska sluta sabba alla chanser jag får och faktiskt bete mig som en normal spelare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, jag har lärt mig att ta vara på dom chanser jag har på unive, och att faktiskt vara rädd om dom, jag har snart kollat på hela julkalendern och Unive är bara den bästa servern i världen, Philip och Limpis gör bara fivem till en bättre plats för min del i alla fall. jag vet inte varför jag sumpar alla mina chanser och jag har lärt mig nu att jag inte kommer få oändligt med chanser, utan att jag ska ta vara på dom här chanserna, för jag har ingen rättighet att spela på servern, det är Philip som bästämmer det och därför ska jag anpassa mig efter reglerna och jag ska inte hålla på som jag har gjort.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja,jag vill också be om ursäkt till philip för att han ska få hålla upp med min idioti

Senast ändrad:
Sätter på eskalation och för vidare till högre staffs.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka