Accepterad Bajbyboo | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

01samme...

Icke Medlem
Meddelanden
227
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199013016573/

Ditt Hex-ID: steam:11000013ebfb3fd

Vad är din discord tagg? Bajbyboo#0182

Vem var det som bannade dig? OBITO tror inte det var en staff utan en komet

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: unive bannad.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom att jag gjorde ett stort jävla regelbrott rent utsagt, jag lottade en kille och sedan lämnade Obito var helt rätt när han bannade mig, jag förstår exakt varför och nu i efterhand så förstår jag inte varför jag gjorde det. jag använde mig av suntförnuft och combatlogging för att få grejer på servern vilket inte är okej nånstans, jag borde aldrig ha gjort det och nu ångrar jag det mer än nånsin, jag skulle aldrig ha gjort det och jag förstår hur det kan ha upprört spelare på servern men specielt staffsen som ska behöver lida av mina regelbrott, i framtiden ska jag bara spela efter suntförnuft och det kan jag svära på, jag kommer ALDRIG hålla på med sån idioti igen på servern, det var dumt och helt jävla patetiskt från min sida, jag är besviken på mig själv och kommer skärpa mig i framtiden

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag spawnade vid torget, så att en kille var medvetslös och jag plockade upp han, sen så kollade jag igen vad han hade och undrade ifall jag skulle ta något (Vilket i efterhand jag tycker är så dumt så det går inte att beskriva) jag gick till torget parkeringen och sen så tryckte jag på u och kollade igenom vad han hade och tog hans grejer, och sen F8 quitade... Sen så skulle jag testa att gå in på servern och såg att jag var bannad vilket leder oss till denna sitvation

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktig ban, jag gjorde ett regelbrott som från första början aldrig ska hända, jag ska vara bannad för mitt misstag men jag känner att jag har mognat på mig och kan faktiskt tänka innan jag gör saker, jag skulle aldrig ha tagit nånting och jag förstår exakt varför jag blev bannad, men nu så frågar jag efter en ny chans på Unive och om jag får en till chans så lovar jag att jag kommer uppföra mig snyggt och inte använda mig av regelbrott

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit perma bannad 1 gång tidigare och det var för staff koruption, annars har jag inte blivit perma bannad nån annan gång

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle tänkt med hjärnan innan jag gjort saker helt enkelt, jag skulle aldrig ha tagit hans grejer och bara låtit han vara och forsätt med min rp

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, det kan jag säga att jag har gjort, jag sitter på en p-ban nu och kan inte gå in för att ha det roligt, Unive är sveriges största fivem server och den kommer inte bli större för att jag kommer in och skapar problem, jag vill vara med på serverns växning och nu kan jag inte det, så ja, jag har lärt mig mycket från min ban och om ni bestämmer dig för att lyfta min ban lovar jag att gottgöra mitt beteende, och inte skapa mer problem utan att rpa seriöst och uppriktigt istället för att skapa problem.

jag sitter nu och kollar på drobz stream och rpn är skit rolig, och det saknar jag som fan, jag håller på att dö av skratt och jag vill kunna uppleva det själv, och scriptsen är nånting som jag aldrig har sett, dom är så unika det är helt sjukt...

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka